Aktualności

Nic dodać nic ująć, poniższe widoki ekranowe mówią same za siebie. Wypada tylko zacierać rączki.



Strona projektu: Forgotten Hope

Komentarze

[01] HeLmUt
15:33 13-12-2003
0
Who's tha boss ? ;]
[02] fargo
15:56 13-12-2003
0
Taaa... juz od tego "zacierania" raczki mi odpadaja...
[03] SouthMan
16:00 13-12-2003
0
KIKAZ, ciekawe tylko z kim my bedziemy grać jak każdy bedzie chciał grać polakami :D
[04] hatysz
16:16 13-12-2003
0
te textury sa przeciez z tych modeli tektorowych :D Powinni zorbic jeszcze pojaz szynowy TATRA! napewno by to urozmaiciło walk co wiecej do tatry moze wejsc 3 osoby 2 karabiny i jedno dzialko malego kalibru ;]
[05] maciejek
17:57 13-12-2003
0
fajna samoróbka no i karabin przeciwpancerny "urugwaj" wz. 35 tez spoko
[06] maciejek
17:59 13-12-2003
0
sorki, to przecie jest mors,a nie zadna samorobka, cos mi sie pofajdalo,a ten czolg siedmiotonowy polski (7TP) tez spox
[07] HeLmUt
18:10 13-12-2003
0
Chciałeś zabłysnac ze znasz pełne nazwy? (www.drugawojnaswiatowa.org)

Czy poprostu jestes taki fajny ?
[08] maciejek
18:17 13-12-2003
0
pewno,ze jestem taki fajny, mowilem z pamieci i dlatego pomylil mi sie mors z samorobka, bo nawet nie kliklalem w obrazek,a wracajac do teamtu to brakuje mi jeszcze polskiej wersji bara, rkm'u Browninga wz. 28, lekkiej tankietki TKS i blyskawicy. nio i przydalby sie jakis ORP jaskolka, orzel czy wicher, nio i karasia oczywiscie, nie mogloby tez zabraknac losia, ktory byl bardzo dobrym bombowcem
[09] Pancho
18:30 13-12-2003
0
Łosia to się fajnie sklejało
[10] HeLmUt
19:05 13-12-2003
0
Zamiast żadać wpakowania całej armii do FH to byście podziekowali chociaz że się zdecydowali wsadzić Polaków do moda
[11] Homer
19:28 13-12-2003
0
miut :p
[12] Pancho
19:59 13-12-2003
0
E tam Helmut za co dziękować? Bez kawalerzystów Hubala co to za zabawa? ;D
[13] wiechol
20:01 13-12-2003
0
A GO Polesie?
[14] HeLmUt
20:08 13-12-2003
0
Jak już wiecie to te całe "pchanie sie końmi na czołgi" było jednym wielkim kłamstwem...Kolejną niemiecka propagandą ... bo na filmach widocznie widać niemieckie hełmy ...Niestety..w ten fałś uwiezyli sami polacy ;/ ("Lotna"-1959)
[15] Pancho
21:06 13-12-2003
0
Uwierzyli Polacy bo komunistyczny reżim też bardzo często puszczał te propagandowe filmy. Celem było oczywiście wyśmianie przedwojennych tradycji ułańskich itp. A o "Lotnej" to już szkoda gadać. Jedna z większych wpadek Wajdy.
[16] Pancho
21:10 13-12-2003
0
Jeszcze dodam, bo chyba Helmut źle odebrałeś moją poprzednią wypowiedź. Nie wyśmiewałem się z kawalerzystów Hubala jako takich (broń Boże), ale z sytuacji, że twórcy FH chyba by musieli dodać konnicę (czyli wręcz coś niemożliwego dla obecnego silnika bf), aby Polacy byli choć raz zadowoleni
[17] HeLmUt
21:24 13-12-2003
0
Powiem ci że goście od "DC Maps" eksperymentuja z wielbłądem ..podobno uzysj\kali juz efekt naturalnego poruszania się, ale gdy się zostawi wielbląda to jego nogi się rozchodzą

Natomiast konie były powszechnie używane w WWII np. podczas poodbijania kraji Beneluksu byłu używane do ciągniecia dział.
[18] Gregolec
21:54 13-12-2003
0
A propos koni - pierwsi w ilości używanych w armii koni byli... Rosjanie. Zaraz za nimi byli... Niemcy. Przez całą wojnę lwia część niemieckiej artylerii miała zaprzęg konny. Żeby było śmieszniej, zdarzało się to także w dywizjach i korpusach pancernych.
[19] Pancho
22:08 13-12-2003
0
Ba! W mało czym Rosjanie nie byli pierwsi jeżeli chodzi o ilość. Przed samą (jak oni to nazywają)Wojną Ojczyźnianą, Rosjanie mieli największą liczbę spadochroniarzy na świecie. Co więcej, ich liczba była większa niż sumaryczna liczba wszystkich spadochroniarzy we wszystkich armiach razem wziętych. Mówi się o milionie osób.
[20] Gorefest
22:14 13-12-2003
0
Hehe Helmut niegrzeczne wielbłądy
Zostawiasz je same na jakiś czas a im się nogi rozchodzą hehe zupełnie jak z ludźmi...
[21] irekw
22:34 13-12-2003
0
Żeby był Karaś (samolot)
[22] HeLmUt
22:38 13-12-2003
0
Cos jest w tym tekscie Gore-a



Nie wiem co...ale jak się znowu napije to moze dowiem.
[23] Wozu
23:42 13-12-2003
0
Heh, no to z pojazdow mamy juz 7TP jw i dw oraz samochod pancerny wz. 34. Brakuje faktycznie jeszcze tankietek (ciekawe, kto chcialby nimi jechac - pancerz jak w jeepie, czyli zaden ) i samolotow. P.11c pewnie sie pojawi - byly juz screeny. Karas bylby niezlym zrownowazeniem Stukasa, a Los (tak, faktycznie fajnie sie kleilo... ech ten Plastyk, lezka sie w oku kreci na te mysl,... hmm zaraz, zaraz... w szafce mam gdzie jednego PZL-37 :D) bylby rownowaga dla He 111, ktory juz sie pojawil w FH (ech... jeszcze jakby pojawil sie Ju 88 i Do 17Z, a zwlaszcza ten Dornier)
[24] jurgens
01:56 14-12-2003
0
Po bitwach w Polsce raczej bym się spodziawał atak niemców - polska obrona, gdzie niemcom spadają tickety i muszą raz dwa zająć wszystkie flagi - coś w ten deseń, coś co będzie powodowało, że po stronie niemieckiej tylko szybkie i skoordynowane uderzenia wszystkimi siłami powodują zwycięstwo. Równoważenie lotnictwa, broni pancernej itd itp, wypaczałoby charakter bitew.
[25] Wozu
06:02 14-12-2003
0
Jurgens - nie powiedzialem, ze mapki musza byc zbalansowane, a chodzilo mi o to, zeby nikt nie wyjechal z tekstem, ze skoro Niemcy maja Ju 87 to nam sie nalezy Los. To nie ta klasa bombowcow. Srednie bombowce widze raczej na duzych mapkach na mniejszych moga przeciez spokojnie dzialac Stukasy i Karasie (tych ostatnich bylo relatywnie wiecej niz Losi).
[26] maciejek
11:22 14-12-2003
0
Irek o karasiu juz pisalem, a karas nie byl zrownowazeniem stukasa, nasi lotnicy mowili na niego latajaca trumna czy cos takiego, bo byl ponoc az taki do dupy(moze dlatego ze rozwijal tylko do 310km/h) a ju 88 masz na mapce "bitwa o anglie"
[27] Wozu
14:22 14-12-2003
0
maciejek - pieprzysz glupoty . Oba samoloty nalezaly do grupy lekkich bombowcow. Nie porownuje tutaj konkretnych statystyk, a zadania jakie mialy wykonywac. Innymi slowy, podaj mi inny, tak szeroko uzywany polski lekki bombowiec. A co do okreslenia "latajaca trumna" to nigdy sie z nim nie spotkalem, a swego czasu zbieralem troche materialow na jego temat.
[28] Maciejek
21:58 14-12-2003
0
okreslenie "latajaca trumna" (czy jakos tak, nie pamietam dokladnie jak to bylo) znam z pewnego zrodla, wiem to od kumpla , maniakalnego modelarza, u niego modelarstwo samolotowe i latanie samolotem to tradycja rodzinna, a o tym karasiu to przeczytalem w jakims archiwalnym numerze "modelarza", ktory mi pokazal
[29] Pancho
22:35 14-12-2003
0
Zgadzam się na określenie, że sklejany Karaś to "latająca trumna". Wystarczy włożyć do niego homika oblatywacza i zrzucić z 10 piętra na asfalt. Stawiam piwo, że pilot poniesie ciężkie obrażenia :D
[30] HeLmUt
23:01 14-12-2003
0
a jak się do chomika podczepi taką malutką torebebke to biedaczyna bedzie miała szanse wyjśc z tego cało
[31] Pancho
23:22 14-12-2003
0
Zależy czy do afrykańskiego czy do europejskiego...
[32] HeLmUt
00:05 15-12-2003
0
...ermm niewiem ?!

<spada w przepaść>
[33] Wozu
01:40 15-12-2003
0
Maciejek -> Wydaje mi sie, ze takie okreslenie padlo ze strony Niemcow raczej, zwlaszcza po pewnym felernym dniu dla polskiego lotnictwa, kiedy Luftwaffe poslala do piachu 5 czy 6 Karasi, bo te akurat byly podczas przebazowywania i nie mialy na pokladzie nikogo procz pilota. Poza tym... tez jestem modelarzem... i kurcze chyba takze maniakalnym, bo mam wiecej modeli w szafie niz tych sklejonych . Co wiecej cenie sobie zgodnosc historyczna, dlatego zawsze przed zabraniem sie do pracy zbieram materialy na dany temat. Karas jest na moim celowniku od ponad 6 lat. I choc interesuja mnie glownie zdjecia, to cenie sobie takze troche poczytac opowiesci o pilotach tego samolotu, tak przy okazji .
[34] maciejek
17:37 15-12-2003
0
Nie wiem, widzialem ten artykul na wlasne oczy, a co do maniakalnego modelarstwa to chyba nie przebijesz mojego qmpla, gosciu jest lepszy w aerodynamice od wszystkich nauczycieli w moim gimnazjum, i od goscia, ktory prowadzi miejska modelarnie, i w ogole uczy sie dosc dobrze bo chce zdac do jakiejs szkoly lotniczej we Wroclawiu, a wracajac jeszce do karasia to poszukaj sobie jakiegos numeru polskiego modelarza z roku bodajrze 1978, powinno cos o tej latajacej trumnie byc w ktoryms numerze
[35] Anton 2
18:26 15-12-2003
0
Ale tak zamiast noża to mogła by być szabelka...Miło by było.
[36] Tołdi
22:17 15-12-2003
0
by było zajebiscie z szablą do niemca a niemiec z stg 44
[37] HeLmUt
22:29 15-12-2003
0
ahahahha i pasztet z polaka :D
[38] jurgens
22:32 15-12-2003
0
Napewno nie 44 w 39...
Ale szabla byłaby niezła - Np. oficer mógłby mieć szable i rogatywkę zamiast hełmu
[39] Wozu
22:53 15-12-2003
0

Maciejek -> mysmy sie troche nie zrozumieli, jestem modelarzem redukcyjnym nie RC. Takze kazdy z nas inaczej patrzy na samolot, choc moze obok zainteresowania pokrywaja sie. A co do literatury, niestety nie zyje dostatecznie dlugo aby trafic na ten numer (dzis to pewnie tylko w komisach i na gieldach mozna na niego trafic ), ale mozesz mi wierzyc, ze mam inne, takze ciekawe materialy
Tołdi -> "Szturmgiwera" 44 w 1939r.? To jakby dac sowietom Kalacha w 1943r.
Jurgens - Oficer w rogatywce szalejacy z szabelka w okopach na przedpolu Warszawy? Nie... rozporzadzenia byly wtedy jasne. Rogatywke oficer nosil tylko w przypadku uroczystosci. W chwili zagrozenia wojskowego obowiazywal go ten sam nocnik na glowie co szeregowego... tyle, ze oczywiscie zdarzaly sie wyjatki - jak to na wojnie .
[40] Pitrogg
00:14 16-12-2003
0
Eh mogli by dać jakis pociąg pancerny...ale tego engine BF'a chyba nie pociągnie.
[41] Gonzopl
14:58 16-12-2003
0
Prawdopodobnie pociągnie bo na którejś mapce w FH w Mandzurii są szyny kolejowe, pozatym slyszałem że ktos jakoś odpalił pociąg
[42] HeLmUt
15:22 16-12-2003
0
Ech...lenistwo ludzkie nie ma granic.

Popatrzcie sobie czasami na stronce moda w dziale o pojazdach.....
[43] Wozu
17:42 16-12-2003
0
HeLmUt -> To ze maja sie pojawic pociagi to wiemy... Ale moze najwyzszy czas aby FH wydalo odpowiednia mapke pod nie :P

Nie zobacze - nie uwierze
[44] Wojtek_POLAND
11:18 17-12-2003
0
nie chwaląc się uruchomiłem pociąg ale narazie to nic ciekawago a pozatym ciekawe czy bedzie juz gotowa wersja w fh 06?
[45] Wozu
16:30 17-12-2003
0
Jesli mialby sie pojawic... To chociaz jakis stacjonarny z mozliwoscia uzycia jego uzbrojenia (misja polegajaca na jego obronie). FH Team uslysz ten glos...
[46] HeLmUt
22:44 17-12-2003
0
A ostatnio PKP strajkowało... :D
[47] Wozu
00:12 18-12-2003
0
Uuuu.... to zla wrozba . W takim razie pociagi pancerne przyjada w wersji 0.7
[48] jurgens
00:47 18-12-2003
0
Mapka jak podróżni szturmują pociąg na dworcu, broniony przez strajkujących kolejarzy w pancernym pociągu
[49] Pancho
13:10 18-12-2003
0
...albo Axis to Lepper z rolnikami. Chcą wysypać wagony ze zbożem. Allied jako ochrona koleji musi je bronić
[50] Anton 2
15:37 18-12-2003
0
Wojtek_POLAND czy mógłbyś podać na jakiej mapie jest ten pociąg ?
[51] Wojtek_POLAND
16:53 18-12-2003
0
nie moge podać pociągu nie ma na żadnej mapce trzeba go ręcznie wprowadzić programem Editor 42
[52] Wojtek_POLAND
16:58 18-12-2003
1
pozatym jako takiego pociągu nie ma jest tylko jeden opancerzony wagon który jest zupełnie niedopracowany ,aha ten wagon jezdzi tylko przód tył
[53] Okota
19:23 18-12-2003
0
"... do gory jedzie?
-A gdzie ma jechac w booook???"
[54] Wojtek_POLAND
19:44 18-12-2003
0
chodziło mi o to ze jesli da sie na mapce tory-zakręty to i tak nie bedzie po nich jechał;)
[55] Anton 2
20:11 18-12-2003
0
Łeeeee ... Ja chce ciuchcie...
[56] Wozu
00:18 19-12-2003
0
A ja chce holenderskie rowery opancerzone...

Dodaj komentarz

Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!