Aktualności
Tak to prawda! Jak się przed chwilą dowiedziałem na 75% będzie można pograć w Battlefield 2 już za niecały miesiąc podczas Warsaw Game Show w dniach 23-24 października w hali EXPO w Warszawie.
Jest to pewna i ostateczna data. Trzeci etap rozegrany zostanie tradycyjnie w Warszawie jednak tym razem nie na terenie Zamku Ujazdowskiego. Data jest o tyle korzystna, że jest to "długi weekend" w związku z 11 listopada (czwartek) i wolnym piątkiem Więcej informacji podam jak tylko będe coś wiedział.
Jeszcze tylko do jutra wieczór można zamawiać koszulki "Battlefield To My". Od tego dnia czekamy już tylko na wpłaty. Dotychczas przelewy otrzymaliśmy od około połowy graczy, którzy złożyli zamówienie, a jest ich na tą chwile 120. Więcej o akcji na forum.
Od dłuższego czasu zalewają nas screeny z BF2, z jednej strony dobrze, z drugiej - screen ma się do gry jak taboret do krzesła elektrycznego Co za tym idzie wszelkie filmiki są na wagę złota (stąd olbrzymie zainteresowanie filmami z pokazu prasowego, choć jakość... hmmm). I oto w listopadowym numerze niemieckiego PCGames ukazał się film z wizyty w Sztokholmie, u głównego desingnera BF2, Larsa Gustavssona. Przez większość czasu obserwujemy jazdę czołgiem oraz lot helikopterem, w przerwach przewija się wywiad ze wspomnianym Larsem Gustavssonem. Poniżej parę screenów, filmik zapewne niedługo zostanie udostępniony na necie więc chyba nie warto importować z Niemiec PCGames
UKF rozegrał pierwszy mecz w Second League - BF1942 CON OpenCup Fall 2004 International. Przeciwnikiem był [SALTKRĺKAN], a areną starcia Battle of the Bulge. Zaczęliśmy od sprawdzenia pingów na trzech serwerach, jedyny słusznym okazał się pożyczony od [3C] (wielkie dzięki:)). Zaczęliśmy po stronie Axis, po 22 minutach runda się zakończyła naszą wygraną 177:0. Zmiana stron i ciężka walka, runda kończy się po 30 minutach naszym zwycięstwem 213:86. Ogólnie było całkiem miło i przyjemnie :D.
UnKnown Fighters 390:86 [SALTKRĺKAN]
Mapa: Battle of the Bulge
Poszczególne rundy: UKF (Axis) 177:0 SK (Allies)
UKF (Allies) 213:86 SK (Axis)
Skład:
UKF/bcj
UKF/dobrawek (PL)
UKF/Furiat
UKF/gonet
UKF/HENIEK
UKF/Hynol
UKF/Marcin A.
UKF/MichaL A.
UKF/Rafi.pl
UKF/Sergyey
Kalendarz i wyniki Grupy C tutaj.
Aktualna sytuacja we wszystkich grupach tutaj.
Mapa: Battle of the Bulge
Poszczególne rundy: UKF (Axis) 177:0 SK (Allies)
UKF (Allies) 213:86 SK (Axis)
Skład:
Kalendarz i wyniki Grupy C tutaj.
Aktualna sytuacja we wszystkich grupach tutaj.
Od tygodnia klany rozgrywały mecze w tzw. "Open - Cupie" (turniej odbywający się średnio raz na porę roku, podczas którego rozgrywa się walki najpierw w systemie grupowym-każdy z każdym, później - drogą eliminacji najlepszych dwóch drużyn z każdej grupy). Do tej - jesiennej - edycji OC zakwalifikowały się następujące klany:
Everybody Johnnie Walker - Second League (Grupa A)
PRGKV - Third League (Grupa B)
Recondo - Third League (Grupa A)
SPQR - Third League (Grupa A)
Team Encalve - Premier League (Grupa C)
oraz Wilda - Premier League (Grupa D)
Warto również zaznaczyć polski akcent tych rozgrywek: bowiem oficjalne logo (to u góry ) jest autorstwa Lukiego GJ :]
W tym tygodniu drużyny zmagały się na mapach Quang Tri oraz Lang Vei. Lokacje te okazały się dość trafnymi dla polskich klanów.
Wyniki poszczególnych meczy (kolejność chronologiczna):
21. wrzesień Recondo pokonał Special Elite Forces 298 do 106, tym samym wysuwając się na prowadzenie swojej grupy. GJ :]
22. września Everybody Johnnie Walker zmiótł z powierzchni ziemi The Air Cavalry 611 do 75 Świetna robota panowie
również 22 września SPQR uległo The Holy Clan przegrywając nieznacznie 360 do 190 Ale spokojnie, przed nami kolejny tydzień zmagań, życzymy więc więcej szczęścia następnym razem
dzisiaj, 26. września Wilda zmiażdżył 569-0 klan Type it :} GJ
niestety wskutek wycofania się z rozgrywek drużyny From The Ashes klan PRGKV nie rozegrał w tym tygodniu żadnego meczu .
Poza tym będzie również rozegrany "Match of the week" (mecz tygodnia ) pomiędzy Team Enclave a Krawall Clan.BF-1942, jutro, w poniedziałek o 21:00. Wyniki podam jak tylko będą dostępne.
UPDATE!
Mecz będzie można na żywo śledzić z iRCa poprzez scorebot'a na kanale #enclave.org, dzisaj 27.09.2004 o godz. 21:00.
Przypominam tylko, że w przyszłym tygodniu mecze będą rozgrywane na mapach Hue 1968 i Siege of Khe-Sahn.
Więcej info + wywiady przeprowadzone przez Coug'a, dostępne są tutaj.
Oficjalna strona turnieju: Open Cup
Tej modyfikacji chyba nie trzeba reklamować ani tłumaczyć czym jest dla wszystkich fanów Battlefield 1942. Wersja 0.65 została właśnie wydana i znajduje się w zasięgu ręki.
Kilka informacji:
Lista mirrorów do pobrania (Forgotten Hope v0.65):
BF42.de
Planet Battlefield
Gaming4all
BFworld
MyORC
serverstall
thirdcore1
thirdcore2
Lista będzie uzupełniana w miarę pojawiania się nowych źródeł...
Strona pojektu: Forgotten Hope
Poraz kolejny klan Wilda zwyciężył w międzynarodowej lidze ESL, tym razem pokonując MDR 288-0. Walki toczyły się na ulicach Hue, jednak Francuzi ulegli zarówno po stronie NVA przegrywając 137 : 0, jak i US - gdzie również się nie popisali - 151:0 dla Wilda, Gr8 job panowie i oby tak dalej
Skład Wilda :
Wilda`DarthPrivate
Wilda`Ethan
Wilda`Igor
Wilda`JabbaH
Wilda`Lamaz
Wilda`Maniac
Wilda`Noe
Wilda`RedStar
Aktualna sytuacja ladder'a znajduje się tutaj.
Serwis Worthplaying.com zamieścił krótki artykuł na temat Battlefield 2. Całość została okraszona nowymi zrzutami ekranowymi z gry. Tym razem nareszcie widoki z kolejnej mapy innej niż dotychczas wałkowana mapa z tamą.
Dzisiaj Rzym wkroczył po raz pierwszy w mroczne ulice Wietnamskich miast. Do starć Rzymskich Legionów z Apocalypse doszło w osadzie Quang Tri aż 4 krotnie, gdyż wróg nie chciał ustąpić i wylewał swą brudną krew aż 160 minut! Walka zakończyła się wynikiem SPQR 697 : 322 Apocalypse
Skład Senatus PopulusQue Romanus:
[SPQR] Adi
[SPQR] Arcibalt
[SPQR] Black Knight
[SPQR] Jabber7
[SPQR] Pancho
[SPQR] Tom@s
[SPQR] von Roberto
[SPQR] We$tBam
[SPQR] yacub
[SPQR] YogS
Dzięki tej wygranej SPQR zyskało 43 puntky lokując się tym samym na 28 miejscu.
Skład Senatus PopulusQue Romanus:
[SPQR] Adi
[SPQR] Arcibalt
[SPQR] Black Knight
[SPQR] Jabber7
[SPQR] Pancho
[SPQR] Tom@s
[SPQR] von Roberto
[SPQR] We$tBam
[SPQR] yacub
[SPQR] YogS
Dzięki tej wygranej SPQR zyskało 43 puntky lokując się tym samym na 28 miejscu.
W biuletynie informacyjny rozsyłanym przez EA, pojawiły się kolejne infomracje dotyczące nowego patcha 1.2 do BF Vietnam. Czy dokonano drastycznych cięć? Całkiem prawdopodobne.
DICE i EA zamierzają już niedługo wypuścić poprawkę.
Wersja 1.2 BF Vietnam będzie posiadać całkowicie nowy tryb obserwatora, w który będzie można wchodzić w dowolnym momencie gry. Po wybraniu w menu przcisku SPECTATOR pojawimy się w innym wymiarze rozrywki, w którym będziemy mogli sobie polatać kamerą swobodnie po terenie, oglądać gre kolegi jak również obserwować pole bitwy z kamer ustawionych w miejscach spawnów. Przeskoczenie do obserwatora ma być tak proste jak kliknięcie spawna, w ktorym chcemy sie odrodzić. DICE i EA uważa, że tryb ten sie przyda zarówno w grze FFA jak i na klanówkach.
Teraz lista co zostanie poprawione i zmodyfikowane:
i zmodyfikowane
DICE i EA zamierzają już niedługo wypuścić poprawkę.
Wersja 1.2 BF Vietnam będzie posiadać całkowicie nowy tryb obserwatora, w który będzie można wchodzić w dowolnym momencie gry. Po wybraniu w menu przcisku SPECTATOR pojawimy się w innym wymiarze rozrywki, w którym będziemy mogli sobie polatać kamerą swobodnie po terenie, oglądać gre kolegi jak również obserwować pole bitwy z kamer ustawionych w miejscach spawnów. Przeskoczenie do obserwatora ma być tak proste jak kliknięcie spawna, w ktorym chcemy sie odrodzić. DICE i EA uważa, że tryb ten sie przyda zarówno w grze FFA jak i na klanówkach.
Teraz lista co zostanie poprawione i zmodyfikowane:
- splash czołgów działać będzie na lekko i ciężko opancerzone pojazdy
- strzałki graczy na minimapie bedą znajdować się NAD znacznikami flag
- nigdy więcej czkawek w świątyni na mapach HoChiMinh Trail i Cambodian Incursion
- nigdy więcej dźwięku napalmu z zaświatów
- błąd z przelatywaniem granatów przez mosty został zlikwidowany
- spadochron będzie otwierał się po pierwszym a nie SETNYM naciśnieciem przycisku:)
- pojawią się znowu migające ikonki na minimapie odnoszące się do komend radiowych
i zmodyfikowane
- Lądowiska helikopterów w głównych bazach nie będą reperować ani uzupełniać amunicji helikopterów kierowanych przez przeciwnika, nawet po ich zajęciu (baz)
- ilość punktów wytrzymałości Mi8 została zmniejszona ze 125 do 100 a czas przeładowania rakiet został wydłużony z 3 do 4.5 sekundy