Aktualności

Mody Battlefield: 1942
12:23 25-07-2004
Mody Battlefield: 1942
Całkiem niedawno światło dzienne ujrzała wersja 1.45 bardzo popularnego moda Battlefield 1918.

Pełną listę miejsc skąd można pobrać najnowszą wersje znajdziecie tutaj.

Kilka serwerów:

  • NGZ Server 1- public 32 Slots - 213.202.206.75
  • NGZ Server 2 - public 32 Slots - 213.202.206.76
  • FragTheNet Server - public 48 Slots - 212.112.229.39
  • WinBoard-Server - public 28 Slots - 213.239.204.197

Pomimo wypuszczenia wersji 1.45, ekipa tworząca BF 1918 nie zwalnia tempa. Na swojej stronie pokazali obrazek przedstawiający maskę gazową, oczywiście nie podając żadnych konkretnych informacji na temat tego, czy w następnej wersji będzie nam dane używać gazów bojowych. Twórcy zaznaczają tylko, że w BF 1918 nie będzie możliwości "aktywnego" używania tej broni. Kwestia ta już od dawna dzieli wszystkich fanów tej modyfikacji.



Strona projektu: www.battlefield1918.de
General Battlefield: Vietnam
16:24 24-07-2004
General Battlefield: Vietnam
Wczoraj supervisor holenderskiego pucharu Gamesnel, puppy|Trance oświadczył, że kontynuacja rozgrywek finałowych odbędzie się dopiero we wrześniu. Wcześniej natomiast oznajmił wszystkim, że puchar wygrała Wilda po wycofaniu się z rozgrywek klanu wiCked. Sytuacja jest naprawdę bardzo dziwna, do tej pory na forum Gamesnel trwa dyskusja na ten temat. Rzekomym powodem zmiany zdania samego supervisera był wygląd samego finału. puppy|Trance stwierdził, że w finale wszystkie mecze powinny być rozegrane i żaden klan z żadnego powodu nie powinien się wycofać.

Oto oświadczenie puppy|Trance'a:

WiCked decided to leave the cup because they don't have enough players at the moment.

But I don't want to have this as a Final, so the clans should talk to eachother and its possible to play it in the end of August or something, jus try to find a good date.. no need to hurry. Better fair and good finals


No cóź, w tej sytuacji nie pozostaje nam nic innego jak czekać do września na ostatnie dwa finałowe mecze:
  • Wilda vs wiCked
  • wiCked vs Impact Gaming

    Sytuacja w grupie finałowej przedstawia się następująco:
    1. Wilda, 1 wygrana, punkty 505 : 29
    2. Impact Gaming, 1 przegrana, punkty 29 : 505
    3. wiCked, nic nie rozegrane

    Jeśli cokolwiek ulegnie zmianie, odrazu Was o tym poinfurmuję, a póki co musimy czekać do września, aby poznać zwycięzcę pucharu Gamesnel.
  • General Battlefield: Vietnam
    02:37 24-07-2004
    General Battlefield: Vietnam
    Jak informuje EA, wydanie patcha 1.1 opóźni się o tydzień. Jest to spowodowane dodatkowymi testami, a także niewielkimi poprawkami. Pomimo tych nieprzewidzianych opóźnień patch 1.1 powinien pojawić się już wkrótce.

    Mod WWII dla BFV

    Zapewne na osłodę po informacji o opóźnieniach patcha 1.1, EA publikuje screeny z zapowiadanej tydzień temu (patrz news: "Patch 1.1 coraz bliżej...") modyfikacji, przenoszącej BF 1942 do BFV. Jest to porównanie obrazków z obydwu wersji tych samych map (po lewej stronie oryginalny BF 1942 po prawej modyfikacja).

    Wake Island


    Invasion of the Philippines


    Iwo Jima



    oryginalnego newsa znajdziecie tutaj.
    Na stronach serwisu planetbattlefield możemy znaleźć dwa nowe screeny z Battlefield 2. Pierwszy z nich to widok z gry i nie pokazuje nam właściwie nic nowego. Natomiast drugi jest znacznie ciekawszy, jest to ekran konfiguracyjno/informacyjny (wybór broni, drużyny, statystyki itp.), dosyć czytelne napisy pozwalają na rozeznanie w dostępnych w grze opcjach i możliwościach.



    UPDATE (23.07) thx 2 ShaggY

    Oto kilka kolejnych screenów z Battlefield 2. Są to skany z czasopisma PCZone.

    Granie w Battlefielda to nie tylko gra ale też bycie na bieżąco z driverami do naszych sprzętów. Chciałbym zapoczątkować newsa który pomoże Wam być zawsze "Up to date", dzięki czemu unikniecie kłopotów z Waszą ulubioną grą.

    Dzisiejszego dnia producent kart graficznych jak i wyśmienitych chipsetów nVidia wydał oficjalne sterowniki dla chipsetów z rodziny nForce, nForce2, oraz nForce3. Zmiany dotyczą w szczególności sterowników dźwięku i kontrolerów IDE.

    Do ściągnięcia:
    nForce Drivers 4.27 dla Windows XP
    nForce Drivers 4.27 dla Windows 2000
    nForce Drivers 4.27 dla Windows 98/ME

    Wczoraj też nVidia udostępniła nowe sterowniki NVIDIA ForceWare, w wersji 61.76 dla kart graficznych GeForce.

    Do ściągnięcia:
    NVIDIA ForceWare 61.76 dla Windows 2000/XP
    NVIDIA ForceWare 61.76 dla Windows 9x/ME

    Użytkownikom kart graficznych ATI przypomnę:

    Ostatnie drivery to:
    Catalyst 4.7 dla Windows 2000/XP
    Catalyst 4.7 dla Windows ME

    Do ściągnięcia możliwe też są modyfikowane drivery Omega występujące w wersji 2.5.58.

    Redakcja Battlefield1942.pl prosi abyście wyrażali swoją opinię w komentarzach, czy takie newsy powinny się pojawiać na naszej stronie.
    General Battlefield: Vietnam
    22:58 21-07-2004
    General Battlefield: Vietnam
    Dzisiaj rozegraliśmy pierwszy mecz finałowy w holenderskim pucharze Gamesnel z klanem Impact Gaming. Spotkanie zakończyło się naszym zwycięstwem 505 : 29. Poniżej przedstawiam wyniki z poszczególnych rund oraz listę graczy klanu Wilda:

  • Hue
    US : 66 : 29
    NVA : 145 : 0

  • The Siege of Khe Sahn
    US : 155 : 0
    NVA : 139 : 0

    Skład:
  • Coen
  • Darth
  • eMgI
  • Igor
  • JabbaH
  • Luki
  • Maniac
  • Marpi
  • Noe

    Do końca pucharu został nam do rozegrania jeszcze tylko jeden mecz finałowy z klanem wiCked. Spotaknie odbędzie się już jutro wieczorem i około godziny 23 będziemy znać zwycięzcę pucharu Gamesnel!

    Przypominam także, że nagrodą za zajęcie pierwszego miejsca jest publiczny serwer 20-slotowy na trzy miesiące, a za zajęcie drugiego miejsca serwer prywatny, 20-slotowy na dwa miesiące.
    Oczywiście obydwa serwery są w sieci Gamesnel.
  • Mody Battlefield: 1942
    23:12 20-07-2004
    Mody Battlefield: 1942
    Dziś opublikowana została najnowsza wersja (1.8) moda INTERSTATE 1982
      Dodano m.in:
    • Tryb gry SEAVE THE PRISONER
    • Nowe wózki: Dauphin 2, Snowmobile, Snowmobile z KM, Speed Boat,
      Austin DBS70, Austin DBS70.
    • Nową fizyke samochodów.
    • Nowy system uszkodzeń
    • Poprawiono system kolizji z budynkami.
    • Nowe mapki: Snowpeak,LakeSide,Streets,Streetsrace,Tsunami.

      Interstate 1.8 Client (415 MB)

      Big-War.com
      Nofrag / Club-Internet.fr
      BF-news.de
      GamesCom.de

      Interstate 1.8 Server (45 MB)

      Club-Internet.fr
      bf-news.de

      Ci dla których jest to pierwszy kontakt z tym modem i nie mają zainstalowanych wcześniejszych wersji, aby odpalić IS'82 w wersji 1.8 bedą potrzebowac także IS'82 ver 1.6 i IS'82 ver 1.62

      SPROSTOWANIE (21.07) Na stronie IS '82 widnieje informacja: "To run Battlefield Interstate, you will need Battlefield 1942 with the 1.6 Patch installed. You will also need these two files. IS'82 1.6 and IS'82 1.62." Jednak w opinii niektórych użytkowników pliki te nie są niezbędne.


      ver. 1.6 (310 MB)

      FPS Central
      PlanetBattlefield
      BFWorld
      BF1942Files

      ver 1.62 (24.8MB)

      FPS Central
      PlanetBattlefield
      BFWorld
      BF1942Files

      Dla tych którzy najpierw chcą sprawdzić "czy warto?" dwa filmiki pozwalająca na rozeznanie w tamecie.
      Streets and Combat Action (22 MB Xvid Codec)
      IS'82 1.8 Trailer (51 MB Xvid Codec)

      strona projektu:www.bf1982.com
    Ekipa odpowiedzialna za produkcję moda Point Of Existence przyzwyczaiła nas chyba do częstych aktualizacji widoków z ich moda. Dziś także dostajemy małą serię czegoś na pocieszenie oka.




    Strona projektu: Point Of Existence
    Rozgrywki grupowe w BF:V Cup 2004 dość szybkim tempem zmierzają ku końcowi. ejw i UKF rozegrały kolejne mecze, a Wilda` zakończyła swoje mecze na pierwszym miejscy w grupie. Generalnie polskim klanom średnio powodzi się w letnim pucharze. Być może powodem są wakacje, ale na pewno urlopy i wyjazdy nie przeszkodziły Wilda` w pokonaniu bardzo mocnych przeciwników. Sam puchar nadal jest bardzo dobrze prowadzony przez adminów, którzy na okrągło sumiennie wykonują swoją pracę. Mecze pierwszej ligi pucharu są relacjonowane przez TsN, GameSports oraz RadioITG. Oprawa naprawdę jest świetna, co bardzo rzadko zdarza się w tego typu pucharach. Więcej szczegółów dotyczących meczy polskich klanów przedstawiam poniżej.

    ejw
    Od ostatniego news'a o BF:V Cup 2004 ejw rozegrało tylko jeden mecz z SoD. Niestety mecz nie zakończył się dobrze dla naszych rodaków. Przegrali i mają już na swoim pucharowym koncie 3L. ejw ma do rozegrania w pucharze jeszcze jeden mecz, a mianowicie z ::BR::, już jutro, to jest 20 lipca o godzinie 21:00. ejw jest obecnie na czwartym miejscu w drugoligowej grupie C.

    UKF
    UnKnown Fighters rozegrali dwa mecze. Jeden zaległy z B2r i jeden według wcześniejszych ustaleń z BFVbe. Ten ostatni w zasadzie nie był meczem, gdyż przeciwnik UKF nie stawił się na określony termin i nasi rodacy dostali "forfeit win". Bcj szukał ich wszędzie, ale nie mógł się z nimi w żaden sposób skontaktować. Wcześniejszy mecz, z brytyjczykami, rozegrany w nowym terminie po konflikcie meczowym, nie okazał się być udany dla Polaków, gdzyż przegrali 210 : 507. Po tych meczach UKF zajmuje trzecie miejsce w grupie A w drugiej lidze pucharu.

    Wilda`
    Naszym ostatnim przeciwnikiem w rozgrywkach grupowych był CDD. Oczywiście mecz nie odbył się bez problemowo o czym w całości poniżej napisał Ethan:

    Mecz z CDD byl bardzo waznym spotkaniem dla nas, gdyż zwycięska drużyna zajełaby pierwsze miejsce w grupie. Samo spotkanie opoźniło się o około 20 minut i konieczne było wzywanie admina aby rozstrzygnąl kwestie serwera. Admin postanowił, że będzie sędziować cały mecz, również spotkanie było relacjonowane przez Deman'a. Po dokonaniu wszelkich formalności przystapiliśmy do samej rozgrywki którą rozpoczeliśmy na naszmym serwerze grając Operation Game Warden nasza ex mapke domową o czym raczej nie wiedział nasz przeciwnik. Przeciwnik w ogóle nie czuł mapy i po kilku popisowych akcjach z naszej strony szybko uzyskaliśmy stosowną przewagę którą utrzymaliśmy do końca pierwszej rundy, wygrywając ją 157:72. Jako ciekawostkę mogę powiedzieć ze przez pierwsze 5 minut nie straciliśmy ani jednego ticketa. Druga runda była już bardziej zacięta, widać było, że CDD szybko otrząsneło sie po pierwszej porażce i stosunkowo mocno zatrzeli atakować wyprowadzając kilka niezłych akcji. Runda zakończyła się zwycięstwem Wildy 169:0 i w dość dobrych nastrojach poszliśmy na serwer klanu CDD. Dzieki wielu treningom i sparingom jakie rozegraliśmy na Ho Chi Minh Trail udało nam się rozgromić CDD 173:0 jako NVA, a jako US rozegrać bardzo krwawą i wyrównaną rundę która zakończyła się naszym zwycięstwem 87:86.

    Cały mecz zakończył się wynikiem 586 : 158. Wilda` po tym spotkaniu zajęła pierwsze miejsce w grupie C w pierwszej lidze. Na meczu był admin doc z klanu B2r oraz Deman, który relacjonował mecz dla TsN.
    Cała relacja będzie dostępna już wkrótce. Jak tylko dostanę linka od razu Was o tym tutaj poinformuję.

    UPDATE!
    Tutaj możecie sciągnąć relacje z meczu Wilda` vs CDD. Żeby móc sciągnąć plik musicie się uprzednio zarejestrować i zalogować. Waży ona 44 mb i trwa ponad 90 minut. Całkiem dobra jakość. Polecam!

    Do pobrania jest juz gotowy film z drugiego etapu lana „Operacja Vietnam”. Całość trwa 50 minut i jest tam sporo scen z meczy (między innymi fragment meczu finałowego), a także można zobaczyć chyba wszystkich uczestników (klany) turnieju w akcji. Film jest w formacie WMV i najlepiej odtwarzać go w Windows Media Player (inne odtwarzacze niekiedy szarpią dźwiękiem). Być może za parę dni pojawi się wersja w divx, która będzie zajmowała mniej. Jednak dotychczasowe próby skompresowania tego za pomocą divx nie powiodły się (rozjechał się dźwięk). Zapraszam do pobierania i komentarzy. Jedynym z plusów tego filmu jest jego dość wysoka jakość (dzięki wielkości pliku)...

    Pobierz film z drugiego etapu "Operacja Battlefield Vietnam": Lan_Vietnam ( około 492 mb) - 50 minut materiału.

    Pobierz film z pierwszego etapu "Battlefield 1942": Lan_1942 (140 mb) - 23 minuty materiału.

    Ps. niebawem dostępny będzie tez filmik z imprezy u Homera, która odbyła się dzień przed etapem II, całość dostępna będzie tylko dla osób uczestniczących, nie będzie wystawiona publicznie ( ze względu na drastyczne sceny ).
    General Battlefield: 2
    22:16 17-07-2004
    General Battlefield: 2
    Na stronach serwisu www.gamespy.com trafiłem na reportaż niejakiego Sala Accardo, któremu to dane było wziąć udział w „wycieczce” po mapie „The Dam”z BF2.

    Orginalny reportaż w wersji angielskiej znajdziecie tutaj.

    Poniżej zamieszczam wybrane najciekawsze (moim zdaniem) informacje:

    • Mapa ta to właściwie w całości plac budowy (tamy).
    • Fizyka BF2 opierać się będzie po części na systemie Havoc* po części na orginalnym kodzie stworzonym przez Digital Illusions CE (developera gry).
    • Wiele z map ma zawierać elementy interaktywne umożliwiające eliminowanie wroga w sposób „kreatywny” czyli coś podobnego do staczających się pali z BFv tylko że na większą skale. (podany jest przykład z helikopterem przestrzeliwującym łańcuch trzymający kontener wiszący nad placem budowy)
    • W walce powietrznej pojawi się to czego (moim zdaniem) bardzo brakuje BFv, a mianowicie sygnał informujący o namierzaniu przez rakietę wroga, a także flary mylące rakiety naprowadzane „na ciepło”.
    • Możliwe Będzie niszczenie elementów zabudowy świata gry. (w reportażu mowa jest o niszczonym moście, który następnie będzie mógł być odbudowany przez inżyniera)
    • Battelfield TV umożliwi powtórki najciekawszych akcji (obroty kamery, przełączanie graczy) według producentów system będzie zapisywał dane z gry, nie zaś „nagrywał” dosłowne video, co ma zapewnić znacznie mniejszy rozmiar pliku.
    • BF2 ma umożliwić granie do 100 (!) osób jednocześnie.
    • Obecnie zapowiadany termin wydania to wiosna 2005, na początku roku powinno się ukazać demko.

    Oczywiście część tych informacji nie jest czymś zupełnie świeżym ale mimo to i tak są warte wspomnienia. Po za tym gorąco polecam przeczytanie całości reportażu, choć może lepiej nie – narobicie sobie tylko smaku

    *Havoc - system odpowiadający za fizykę świata gry, obecny (oczywiście z pewnymi zmianami) m.in. w grze Painkiller a także w Half-Life 2.


    UPDATE (18.07) inspired by ShaggY

    W serwisie www.gamespot.com można natknąć się na bardzo ciekawe materiały dot. wspomnianego w pierwszej części newsa, zamkniętego pokazu dla prasy.

    • Reportaż z pokazu prasowego, nie interaktywnego dema mapy "The Dam". Tym razem z punktu widzenia p. Brada Shoemakera.
    • Materiał filmowy, fragment wspomnianego wyżej dema. Czołg atakuje most broniony przez piechotę.
    • Materiał filmowy, także fragment dema udostępnionego prasie, tym razem omówienie Battlefield TV.
    • Materiał filmowy, kolejny fragment, to co tygrysy lubią najbardziej, czyli AIR COMBAT
    • Materiał filmowy, w tym fragmencie oglądamy kilka drobnych starć, piechota, lekkie pojazdy, i przywoływana już scena z helikopterem i kontenerem.
    • Wywiad ze Scottem Evansem jednym z producentów gry.
    • materiał filmowy -desant żołnierzy amerykańskich(targi E3).

    Materiały filmowe poprzedzają reklamy sponsorów serwisu www.gamespot.com, trochę szkoda że jakość nie powala na kolana ale i tak trzeba obejrzeć !


    Dziś rozegraliśmy pasjonujący mecz z Der.Q na mapie Stalingrad. Pierwsza runda jako Axis była dośc wyrównana i wygraliśmy ją zaledwie 40:15. W drugiej było znacznie lepiej i wygraliśmy spokojnie 146:0 .
    Dzięki wygranej zyskaliśmy 72 i wskoczyliśmy na 5 miejsce .

    Skład Team Enclave:
  • enclave.Maniek A.
  • enclave.Marcin A.
  • enclave.Michal A.
  • enclave.Pepsee

    Skład Der.Q:
  • DiPlomat|Der.Q^Aon
  • mario.ohoven|Der.Q^Aon
  • Schneckattack|Der.Q^Aon
  • Z|Der.Q^Aon

    Aktualna sytuacja w laderze tutaj.
  • [1]      «      207   |   208   |   209   |   210   |   211   |   212   |   213   |   214   |   215   |   216   |   217      »      [272]