Aktualności
CloneTrooper zakończył prace nad doskonałą mapką "Arcy Alamo" - kto lubi wąskie zaułki oraz walkę oko w oko temu ta mapa spodoba się na pewno. Dzisiaj trwały testy mapki i zebrała całkiem miłe recenzje od graczy. Konieczna pozycja w dziale download każdego maniaka BF1942. BCJ z klanu UKF zapowiedział, że wstawi ja co mapcycla swojego servera. Pozostaje tylko zaopatrzyć się w mapę, wrzucić do katalogu:
/battlefiled1942/mods/bf1942/archives/bf1942/levels i ........grać.
Download:
mirror1
mirror2
/battlefiled1942/mods/bf1942/archives/bf1942/levels i ........grać.
Download:
mirror1
mirror2
Dziś wieczorem, jak już pewnie wszyscy wiedzą, Reprezentacja Polski w BF1942 walczyła na wyspie Wake ze Szwecją. Oto jak przebieg zmagań wojennych opisuje dowódca Team Poland BF - Pepsee:
Pepsee =-> Mieliśmy szczęście w losowaniu. Bardzo chciałem grac jako Axis najpierw i tak się stało. Wygraliśmy coin flip i wybraliśmy axis. Wiedziałem, ze damy rade zastosować nasza taktykę na 100%...
W pierwszej minucie wywaliło Vegete...czyli pilota Zero. Sędzia nie zastopował gry...Horror!
W tym tygodniu ćwiczyliśmy desant na lotnisko oraz ostrzał lotniska na chmurki przez kilkanaście godzin.
UDAŁO sie!!! W 4 minucie mieliśmy lotnisko i jeszcze flagę południową.
Zajęliśmy landinbg beach i desantami szarzyliśmy sukcesywnie Village.
Kaczy w desancie z torpedowca, Warsaw Jeepem. W końcu kazałem chłopakom tam wjechać czołgami.
Szwedzi zaatakowali na piechotę, ale wtedy był już Vegeta. Kaczy wjeżdżał tam torpedowcem co jakis czas szarzac flage i dekoncentrując obrone.. Wtedy zdobyliśmy na RAZ village i flagę tuz obok niej!!
Trzeba pamiętać, ze zajęcie lotniska to efekt ćwiczeń Hunterkillera i Michała Nazina i Rakleza. Michałowi udało się dzięki temu przejąć czołg na lotnisku.
Zajęliśmy wszystkie flagi już w 15 minucie - Szwedów zostało tylko dwóch, czyli tak jak się spodziewaliśmy...Wydałem rozkaz: 2 osoby na każdą FLAGĘ!
Przedostatniego zabiłem na lotnisku...a ostatniego wypatrzył na Ladning beach Kaczy i to ON GO ZABIL!!
Było 327:0. Szwedzi potrafili wydusić tylko - LOL. Wtedy poczułem ,ze możemy to naprawdę wygrać!!!
Szwedzi mieli nóż na gardle, wiedzieli, że nie mogą przekroczyć 327 tiketów. Zaczeli popełniać błędy, które my wykorzystaliśmy bezwzględnie jako Allies...
Zmiana stron i zaczynamy jako Allies. Tutaj tez każdy miał jasne zadania. Grupa broniąca Village musiała utrzymać się mimo ataku 4 barek pełnych piechoty.
Zaekspakowalismy dwójkę (flage koło wioski), żeby nie wdarły się jeepy. Szwedzi byli zaskoczeni, bo po zdobyciu Village nie mieli Czołgu...TEN wlaśnie czołg stał sobie na lotnisku! W końcu jednak zajęli Village potem flagę obok.
Innych flag bronilismy dzielnie!
Look w AA, Pepsee na lotnisku cały odział Arcy na Piątce, czyli tej fladze koło landing beach. Colar krzyczał cały czas ze nie może się ruszyć, bo był atakowany przez Hatsuzuki przez 15 minut, ale dzielnie trzymali się z Raklezem i Warsawem.W końcu, kiedy był już wiadomo, że WYGRALISMY, Szwedzi
wjechali transporterem w kilku na lotnisko.
Lotnisko Padło, padła plaża, została tylko ostatnia flaga za landing beach...
Powiem tylko, ze ostatnia flaga padała i podnosiła się chyba 7 razy
Zaczęła się 15 minutowa rzeź...
Atakowali nas 5 samolotami Hatsuzuki 2 czołgi mimo to broniliśmy się 15 minut prawie!
typowa obrona Częstochowy czy raczej Westerplatte.
Wtedy padli prawie wszyscy...W związku z tym, że zostało 2 minuty do końca meczu wydałem ROZKAZ żeby nazin i warsaw uciekali i się schowali żeby przetrzymac te 2 minuty w ukryciu.
Warsaw walczył dzielnie, ale dopadło go chyba Zero, został tylko Kaczy i Nazin...
Kaczy jako jedyny trzymał Wioskę do końca, zanim poległ wykończył chyba z Pięciu gości!
Został tylko nazin pod mostem koło Defguna siedział tam 1,5 minuty.
Tikety nam uciekały uciekały, ale nie uciekły do końca =-> 145:241 dla Szwecji...
Chciałbym powiedzieć, że na maxa dziękuje tym, którzy zaangażowani są w Team Poland! Praca i ćwiczenia nie poszły na marne, wszystko nam się przydało i zagraliśmy PERFECT!!
Z mojej strony chciałem powiedzieć, że to Mega zaszczyt dowodzić takim składem. Najlepsi w Polsce, naprawdę najlepsi...Zawodowcy!!
Garet =-> Możesz po kolei określić grę chłopaków?
Pepsee =-> Jak graliśmy Axis to nie mieliśmy Village, bo się tam Szwedzi dzielnie bronili I piękną akcję zrobił Warsaw, wyszarzał im tą flagę kilka minut, tak długo aż nie zajeliśmy lotniska. Zatrzymal na 2 minuty ticket dreina.
Nazin kosił jak zwykle Vegeta latał jak nawiedzony, Kaczy spisał się świetnie jako asfalt latający, Hunter mówi, że jak wiózł chłopaków na pace to mu ręce drżały był w końcu odpowiedzialny za 5 ludzi, ale ich dowiózł i zrobił masakrę na lotnisku Szwedów.
Look po prostu szalał w Hatsuzuki WYMIATAŁ. Robił tam po prostu rzeź. Hatsuzuki pływał wokół Wake Island w kółko. Biedni Szwedzi jak go widzieli to musieli mieć pietra ...Miłosz niby nie walczył w polu, ale to on dbał o lotniskowiec on dbał o AA i czołg na lotnisku jako allies niby cichy był, ale pilnował Looka żeby nie zestrzelili pływał lotniskowcem za lookiem i pływał barką żeby się nie zabijać miedzy lotniskowcem a Hatsuzuki i naprawiał. Cichy bohater!!
Garet =-> Jakieś specjalne wyróżnienia? Medale?;-)
Pepsee =-> Wiesz wszyscy zagrali niesamowity mecz. Każdy wykonał swoje zadania wzorowo.Myślę, że wszyscy zagrali na max i każdy powinien dostać złoty medal! A tak jakoś szczególnie to
Hunterowi złoty medal za odwagę, za to, że zdołał dowieźć desant na lotnisko, Michałowi za to ze przeżył desant i zdobył lotnisko, Look złoty medal artylerzysty, Vegeta złote skrzydła, Kaczy złoty krzyż KOMANDOSKI za akcje KOMANDO i Dla nazina...ostatni, który przeżył...a i dla Colara i Rakleza za obronę Westerplatte, byli tam 15 minut i dali radę pod obstrzałem!
Gratulacje dla całego składu Reprezentacji Polski w BF1942, za mobilizację, świetną atmosferę w ekipie i bardzo dobre przygotowanie!
Utarliśmy właśnie nosa pretendentom do zwycięstwa w Cations Cup!
Pepsee =-> Mieliśmy szczęście w losowaniu. Bardzo chciałem grac jako Axis najpierw i tak się stało. Wygraliśmy coin flip i wybraliśmy axis. Wiedziałem, ze damy rade zastosować nasza taktykę na 100%...
W pierwszej minucie wywaliło Vegete...czyli pilota Zero. Sędzia nie zastopował gry...Horror!
W tym tygodniu ćwiczyliśmy desant na lotnisko oraz ostrzał lotniska na chmurki przez kilkanaście godzin.
UDAŁO sie!!! W 4 minucie mieliśmy lotnisko i jeszcze flagę południową.
Zajęliśmy landinbg beach i desantami szarzyliśmy sukcesywnie Village.
Kaczy w desancie z torpedowca, Warsaw Jeepem. W końcu kazałem chłopakom tam wjechać czołgami.
Szwedzi zaatakowali na piechotę, ale wtedy był już Vegeta. Kaczy wjeżdżał tam torpedowcem co jakis czas szarzac flage i dekoncentrując obrone.. Wtedy zdobyliśmy na RAZ village i flagę tuz obok niej!!
Trzeba pamiętać, ze zajęcie lotniska to efekt ćwiczeń Hunterkillera i Michała Nazina i Rakleza. Michałowi udało się dzięki temu przejąć czołg na lotnisku.
Zajęliśmy wszystkie flagi już w 15 minucie - Szwedów zostało tylko dwóch, czyli tak jak się spodziewaliśmy...Wydałem rozkaz: 2 osoby na każdą FLAGĘ!
Przedostatniego zabiłem na lotnisku...a ostatniego wypatrzył na Ladning beach Kaczy i to ON GO ZABIL!!
Było 327:0. Szwedzi potrafili wydusić tylko - LOL. Wtedy poczułem ,ze możemy to naprawdę wygrać!!!
Szwedzi mieli nóż na gardle, wiedzieli, że nie mogą przekroczyć 327 tiketów. Zaczeli popełniać błędy, które my wykorzystaliśmy bezwzględnie jako Allies...
Zmiana stron i zaczynamy jako Allies. Tutaj tez każdy miał jasne zadania. Grupa broniąca Village musiała utrzymać się mimo ataku 4 barek pełnych piechoty.
Zaekspakowalismy dwójkę (flage koło wioski), żeby nie wdarły się jeepy. Szwedzi byli zaskoczeni, bo po zdobyciu Village nie mieli Czołgu...TEN wlaśnie czołg stał sobie na lotnisku! W końcu jednak zajęli Village potem flagę obok.
Innych flag bronilismy dzielnie!
Look w AA, Pepsee na lotnisku cały odział Arcy na Piątce, czyli tej fladze koło landing beach. Colar krzyczał cały czas ze nie może się ruszyć, bo był atakowany przez Hatsuzuki przez 15 minut, ale dzielnie trzymali się z Raklezem i Warsawem.W końcu, kiedy był już wiadomo, że WYGRALISMY, Szwedzi
wjechali transporterem w kilku na lotnisko.
Lotnisko Padło, padła plaża, została tylko ostatnia flaga za landing beach...
Powiem tylko, ze ostatnia flaga padała i podnosiła się chyba 7 razy
Zaczęła się 15 minutowa rzeź...
Atakowali nas 5 samolotami Hatsuzuki 2 czołgi mimo to broniliśmy się 15 minut prawie!
typowa obrona Częstochowy czy raczej Westerplatte.
Wtedy padli prawie wszyscy...W związku z tym, że zostało 2 minuty do końca meczu wydałem ROZKAZ żeby nazin i warsaw uciekali i się schowali żeby przetrzymac te 2 minuty w ukryciu.
Warsaw walczył dzielnie, ale dopadło go chyba Zero, został tylko Kaczy i Nazin...
Kaczy jako jedyny trzymał Wioskę do końca, zanim poległ wykończył chyba z Pięciu gości!
Został tylko nazin pod mostem koło Defguna siedział tam 1,5 minuty.
Tikety nam uciekały uciekały, ale nie uciekły do końca =-> 145:241 dla Szwecji...
Chciałbym powiedzieć, że na maxa dziękuje tym, którzy zaangażowani są w Team Poland! Praca i ćwiczenia nie poszły na marne, wszystko nam się przydało i zagraliśmy PERFECT!!
Z mojej strony chciałem powiedzieć, że to Mega zaszczyt dowodzić takim składem. Najlepsi w Polsce, naprawdę najlepsi...Zawodowcy!!
Garet =-> Możesz po kolei określić grę chłopaków?
Pepsee =-> Jak graliśmy Axis to nie mieliśmy Village, bo się tam Szwedzi dzielnie bronili I piękną akcję zrobił Warsaw, wyszarzał im tą flagę kilka minut, tak długo aż nie zajeliśmy lotniska. Zatrzymal na 2 minuty ticket dreina.
Nazin kosił jak zwykle Vegeta latał jak nawiedzony, Kaczy spisał się świetnie jako asfalt latający, Hunter mówi, że jak wiózł chłopaków na pace to mu ręce drżały był w końcu odpowiedzialny za 5 ludzi, ale ich dowiózł i zrobił masakrę na lotnisku Szwedów.
Look po prostu szalał w Hatsuzuki WYMIATAŁ. Robił tam po prostu rzeź. Hatsuzuki pływał wokół Wake Island w kółko. Biedni Szwedzi jak go widzieli to musieli mieć pietra ...Miłosz niby nie walczył w polu, ale to on dbał o lotniskowiec on dbał o AA i czołg na lotnisku jako allies niby cichy był, ale pilnował Looka żeby nie zestrzelili pływał lotniskowcem za lookiem i pływał barką żeby się nie zabijać miedzy lotniskowcem a Hatsuzuki i naprawiał. Cichy bohater!!
Garet =-> Jakieś specjalne wyróżnienia? Medale?;-)
Pepsee =-> Wiesz wszyscy zagrali niesamowity mecz. Każdy wykonał swoje zadania wzorowo.Myślę, że wszyscy zagrali na max i każdy powinien dostać złoty medal! A tak jakoś szczególnie to
Hunterowi złoty medal za odwagę, za to, że zdołał dowieźć desant na lotnisko, Michałowi za to ze przeżył desant i zdobył lotnisko, Look złoty medal artylerzysty, Vegeta złote skrzydła, Kaczy złoty krzyż KOMANDOSKI za akcje KOMANDO i Dla nazina...ostatni, który przeżył...a i dla Colara i Rakleza za obronę Westerplatte, byli tam 15 minut i dali radę pod obstrzałem!
Gratulacje dla całego składu Reprezentacji Polski w BF1942, za mobilizację, świetną atmosferę w ekipie i bardzo dobre przygotowanie!
Utarliśmy właśnie nosa pretendentom do zwycięstwa w Cations Cup!
Jak pewnie większość z was już wie pojawiła się nowa wersja moda Battlegroup 42. Dodano dużo jednostek i map (17 nowych), z ciekawostek mogę powiedzieć że zmieniona została rola APC a mianowicie teraz naprawiają one czołgi! King Tiger wyrzuca granaty dymne, niektóre pojazdy artyleryjskie może kontrolować 1 osoba. Czołgi posiadają oznaczenia gwiazdkowe - 1 * czołg lekki, 2 * czołg średni, 3 * czołg ciężki. I wiele innych... Miłego ściągania - to tylko:
455MB
Linki:
bf42.com
smokeup.us
bfcentral.se
BitTorrent
Autorzy tej produkcji nie przestają bombardować nas nowymi zrzutami ekranowymi. Poniżej kilka widoków najnowszych jednostek, które ujrzymy w kolejnej wersji FH.Strona projektu: Forgotten Hope
Na stronie moda Forgotten Hope ukazały się dwa nowe zrzuty ekranowe modeli z nachodzącej wersji 0.6. Jest to niemiecki ciężki karabin maszynowy Maschinengewehr 34 (MG34) i amerykańska ciężarówka GMC - CCKW 353 6x6. Jak widać autorzy całej produkcji przywiązują jak zwykle ogromną wagę do szczegółów i całość jest po prostu rewelacyjna. Oceńcie sami.Strona projektu: Forgotten Hope
W zeszłym tygodniu zakończyły się rozgrywki grupowe Open Cupa.
Mecze rozgrywano na mapach:
Bocage
Tobruk
Wake Island
Battle of the Bulge
Iwo Jima
Operation Aberdeen
Operation Market Garden
Występy polskich klanów można uznać za średnio udane, z grup kwalifikacyjnych do dalszych rozgrywek wyszły tylko 2 klany PRGK-42 w 2 dywisji i WA z 3 dywizji. nL "obudziło" się za późno i pomimo świetnej końcówki rozgrywek nie zakwalifikowało się do fazy PLAYOFF. SPQR traktowało swoje występy treningowo i niestety zajęło przedostatnie miejsce w grupie. arcy po wakacyjnej hibernacji jak widać nie doszło jeszcze do formy, niemniej dzielnie walczyło do końca i w bardzo mocnej grupie 1 dywizji zajeło 5 miejsce. Pechem (powiedzmy) można nazwać to, że 3 polskie klany znalazły się w tej samej grupie kwalifikacyjnej, co odbiło się na awansach.
Podczas rozgrywek wycofało się wiele zachodnich klanów oraz usunięto jeden za stosowanie niedozwolonego softu wspomagającego (SPAWNTIMER). Tym bardziej cieszy fakt, że wszystkie nasze klany zachowały twarz i grały do końca.
Końcowa klasyfikacja grupowa przedstawiała się następująco.
Mecze rozgrywano na mapach:
Bocage
Tobruk
Wake Island
Battle of the Bulge
Iwo Jima
Operation Aberdeen
Operation Market Garden
Występy polskich klanów można uznać za średnio udane, z grup kwalifikacyjnych do dalszych rozgrywek wyszły tylko 2 klany PRGK-42 w 2 dywisji i WA z 3 dywizji. nL "obudziło" się za późno i pomimo świetnej końcówki rozgrywek nie zakwalifikowało się do fazy PLAYOFF. SPQR traktowało swoje występy treningowo i niestety zajęło przedostatnie miejsce w grupie. arcy po wakacyjnej hibernacji jak widać nie doszło jeszcze do formy, niemniej dzielnie walczyło do końca i w bardzo mocnej grupie 1 dywizji zajeło 5 miejsce. Pechem (powiedzmy) można nazwać to, że 3 polskie klany znalazły się w tej samej grupie kwalifikacyjnej, co odbiło się na awansach.
Podczas rozgrywek wycofało się wiele zachodnich klanów oraz usunięto jeden za stosowanie niedozwolonego softu wspomagającego (SPAWNTIMER). Tym bardziej cieszy fakt, że wszystkie nasze klany zachowały twarz i grały do końca.
Końcowa klasyfikacja grupowa przedstawiała się następująco.
Jedną z flagowych map nadchodzącej najnowszej wersji moda Battlegroup42 będzie Zimowy Stalingrad. Czy zdobędzie taką popularność jak oryginalna mapka z BF ? Czas pokaże. Poniżej prezentujemy zrzuty ekranowe, całość wygląda naprawdę smakowicie.Strona projektu: Battlegroup42
"...wszystko będzie dobrze, a nawet lepiej..." czyli co ten pan miał na mysli?
Na oficjalenej stronie BF1942 pojawiła się informacja o... no własnie, bardziej to wygląda na jakieś obiecanki (ciekawe czy "cacanki" ).
Poza podziękowaniami za listy dotyczące mapy Invasion of the Philippines i dodaniem M1 Garand, podana została taka oto informacja:
"The major topic of conversation is the impact of cheats and hacks in the Battlefield 1942 community. Well, we hear you and we're moving forward with plans to address them. Stay tuned to the official site for more news."
Co mniejwięcej można przetłumaczyć na: Głównym tematem tej rozmowy jest wpływ cheatów i hacków na społeczność Battlefielda (wreszcie...). Słyszymy Was (jakoś długo głos do nich dociera... ), i oznajmiamy, że mamy plany co do rozwiązania tgo problemu, (plany? inni już dawno coś robią, może byscie im poprostu pomogli co? ). Przeglądajcie nasze strony... Nie nie będę więcej tłumaczyć poprostu to jest śmieszne, nagle im się coś przypomniało... pewnie jakiegoś developera wyzywali od cheaterów . No co ty więcej mówic... Cieszyć się? Że powtórzy się sytuacja z HL i powstaną 3 antycheaty? Blee... Wolę jeden, ale żeby był szybko updateowany i dopracowany, a nie kilka...
Zdegustowany...
Na oficjalenej stronie BF1942 pojawiła się informacja o... no własnie, bardziej to wygląda na jakieś obiecanki (ciekawe czy "cacanki" ).
Poza podziękowaniami za listy dotyczące mapy Invasion of the Philippines i dodaniem M1 Garand, podana została taka oto informacja:
"The major topic of conversation is the impact of cheats and hacks in the Battlefield 1942 community. Well, we hear you and we're moving forward with plans to address them. Stay tuned to the official site for more news."
Co mniejwięcej można przetłumaczyć na: Głównym tematem tej rozmowy jest wpływ cheatów i hacków na społeczność Battlefielda (wreszcie...). Słyszymy Was (jakoś długo głos do nich dociera... ), i oznajmiamy, że mamy plany co do rozwiązania tgo problemu, (plany? inni już dawno coś robią, może byscie im poprostu pomogli co? ). Przeglądajcie nasze strony... Nie nie będę więcej tłumaczyć poprostu to jest śmieszne, nagle im się coś przypomniało... pewnie jakiegoś developera wyzywali od cheaterów . No co ty więcej mówic... Cieszyć się? Że powtórzy się sytuacja z HL i powstaną 3 antycheaty? Blee... Wolę jeden, ale żeby był szybko updateowany i dopracowany, a nie kilka...
Zdegustowany...
Do pobrania gotowa jest najnowsza odsłona Desert Combat o numerku 0.5. Całość zajmuje 541MB.
Lista zmian i linki do pobrania
Źródło:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.kwbot.p.worm.html
Celem robaka są:
Tiberian Sun
Red Alert 2
IGI 2
Command & Conquer Generals
FIFA 2003
Need For Speed Hot Pursuit 2
The Gladiators
Soldier of Fortune II
NeverWinter Nights
Rainbow Six III RavenShield
Battlefield 1942 Road To Rome
Battlefield 1942
Counter-Strike
Unreal Tournament 2003
Half-Life
Robak przyjmuje nazwe mscommand.exe (nie wyklucza się innych wariacji).
Posiada własnego klienta IRC i pozwala atakującemu na przejęcie kontroli nad systemem, rozsyła się przez IRC, pozwala na wykonanie ataku DOS.
Rozsyła się także przez sieci p2p - Kazza, eDonkey i inne jako pliki:
Snitch 9.0.exe
Messenger Password Stealer 4.0.exe
DirectX Buster (all versions).exe
BabeFest 2003 ScreenSaver 1.5.exe
Cool Edit Pro v2.55.exe
Guitar Chords Library 5.5.exe
MSN Messenger 5.2.exe
Turbo Tax 2003 serial.exe
Gamecube Disc Copier serial.exe
Yahtzee Deluxe.exe
You have been Warned!!
No może zaczniemy od obrazka:
Jak widać inaczej będzie podawana punktacja. Odrazu będzie widac kto realizuje zadania teamowe a kto jest zwyklym fraggerem
Dodatkowo znalazłem jeszcze taką oto informacje:
"For the update following it there are lots of goodies for server administrator and I've personally overhauled nearly all of the codebase to plug memory leaks, rewrite code which might have caused problems and improve overall stability. (...) after 1.5 things will really change both on Win32 and Linux as far as stability goes." Andreas Fredriksson (?)
A co to oznacza? - Stabilniejsze serwery, problemy dla cheaterow - przepisanie kodu źródłowego , a przedewszystkim ułatwienia dla adminów!! Oby Remote działał
Źródło:
www.bfcentral.se
(Byłoby więcej ale szwedzkiego jeszcze się nie uczyłem )
Jak widać inaczej będzie podawana punktacja. Odrazu będzie widac kto realizuje zadania teamowe a kto jest zwyklym fraggerem
Dodatkowo znalazłem jeszcze taką oto informacje:
"For the update following it there are lots of goodies for server administrator and I've personally overhauled nearly all of the codebase to plug memory leaks, rewrite code which might have caused problems and improve overall stability. (...) after 1.5 things will really change both on Win32 and Linux as far as stability goes." Andreas Fredriksson (?)
A co to oznacza? - Stabilniejsze serwery, problemy dla cheaterow - przepisanie kodu źródłowego , a przedewszystkim ułatwienia dla adminów!! Oby Remote działał
Źródło:
www.bfcentral.se
(Byłoby więcej ale szwedzkiego jeszcze się nie uczyłem )
Dokładnie 14 listopada ukaże się kolejna wersja moda, który według mnie w kolejnych swoich odsłonach staje się małą potęgą. Ciężko oczywiście będzie dorównać mu dla Forgotten Hope, ale jest on robiony w podobnym klimacie i naprawdę całość stoi na bardzo wysokim poziomie. Tak więc Battlegroup42 0.9 nadchodzi. Poniżej kilka zrzutów ekranowych z zapowiadanej wersji.Strona projektu: Battlegroup42