Aktualności
Update: Znacznie wcześniej także ludzie odpowiedzialni za Merciless Creations dołączyli do FH tak, więc jak widać zapowiada się mega ogromna produkcja chyba najlepszych ekip odpowiedzialnych za mody do Battlefield 1942.
Strona projektu: Forgotten Hope
Strona projektu: Pacific Shores
Strona projektu: Merciless Creations
pobierz Operation Anubis v1.0 (160MB)
Dużo zmian "na rynku" przede wszystkim nowy lider w drabince BF1942 Conquest Europe- grupa Kompanix. Legion Condor najwidoczniej oddaje się w 100% rozgrywkom pucharowym. Poza tym nie będziemy ukrywać, że pojawili się nieźli, rankingowi kozacy, czyli klan SiX (Silent Imperial X-ecutors) w poprzednim notowaniu nie załapali się do TOP10, bo byli na...57 miejscu:))) RESKEPTA:)297 punktów na plus i skok o 47 pozycji w górę na 10. Drugi pan IKS to formacja eXe, poprzednio sklasyfikowana na 23 pozycji, dzisiaj już na szóstej (+202 punkty, 17 oczek w górę).
Brak naszych w pierwszej dziesiątce, z prostego powodu: hibernacja Aristocracy, chłopcy postanowili skoncentrować się na pucharach, czy była to dobra decyzja?
Pierwsza dziesiątka CBCE BF1942 :
Miejsce | KRAJ | Klan | Tag | Punkty | RP* |
---|---|---|---|---|---|
1/4(3) | Kompanix | Kompanix | 1539 | +85 | |
2/2(0) | socordia.bf42.cs4u | socbf | 1483 | -85 | |
3/8(5) | Stosstrupp Steiner | StS | 1482 | +114 | |
4/nowy | Team Z-Salamapartio | ZPartio | 1432 | 0 | |
5/9(4) | Fubar | Fubar | 1423 | +57 | |
6/23(17) | european.Xtreme.elite - viruz.eX... | eXe | 1419 | +202 | |
7/6(-1) | Norwegian PimpSquad | NPS | 1384 | 0 | |
8/18(10) | Advanced Online Losers.MSI | aLMSI | 1370 | +106 | |
9/15(6) | Milorg | Mi | 1360 | +64 | |
10/57(47) | Silent Imperial X-ecutors | SiX | 1346 | +297 |
Polskie klany raz lepiej raz gorzej. Niżej w rankingu (od ostatniego raportu) znajdują się tylko Final Squad (spadek o 9 miejsc rankingowych i pozycja 91) oraz Pl.Rec.Gry.Komputerowe (aż 30 pozycji w dół na miejsce 92). Pozostałe klany wdrapały się na wyższe pozycje. Najwyżej, bo aż 40 oczek w górę, skoczył klan Wild Aces BF1942 Section, sadowiąc się na 40 miejscu. Drugim pod względem skoków miejscowych okazał się klan next Level, zajmujący obecnie 49 pozycję, po awansie o 23 miejsca rankingowe. Tuż za nL Senatus Populus Que Romanus z 21 oczkowym skokiem na 22 pozycję (w poprzednim notowaniu miejsce to zajmował klan PRGK-42:)). Najwyżej notowanym polskim klanem jest Pl.Rec.Gry.Komputerowe - 1942, który sklasyfikowany jest na 16 miejscu (6 oczek w góre). Ciekawostką jest Anarchy69, która mimo minusowych punkcików wskoczyła o 17 pozycji na miejsce 61.
Polacy w CBCE BF1942:
Miejsce | KRAJ | Klan | Tag | Punkty | RP* |
---|---|---|---|---|---|
16/22(6) | Pl.Rec.Gry.Komputerowe - 1942 | PRGK42 | 1273 | +50 | |
22/43(21) | Senatus PopulusQue Romanus | SPQR | 1178 | +75 | |
40/80(40) | Wild Aces BF1942 Section | WA | 1100 | +128 | |
49/72(23) | next Level | nL | 1043 | +26 | |
61/75(14) | Anarchy 69 | A69 | 985 | -22 | |
91/82(-9) | Final Squad | FS | 911 | -56 | |
92/62(-30) | Pl.Rec.Gry.Komputerowe | PRGK | 906 | -137 |
Powodzenia wszystkim klanom i oby w następnym notowaniu była tylko tendencja zwyżkowa:).
Podobnie jak było z mapą Battle of Britain EA przedstawi nowe jednostki!
Są to łodzie patrolowe dla obu stron konfliktu - Elco 80 PT Boat dla US Marines i Type 38 dla Japończyków. Łodzie będą wyposażone w wyrzutnie torped oraz możliwość stawiania min! Dodatkowo płycizny przybrzeżne będą ograniczać zdolności bojowe Destroyerów i tu właśnie do akcji wkroczą szybkie i zwrotne łodzie patrolowe.
Jak już wcześniej pisałem istnieje możliwość wcześniejszego ściągnięcia nowej mapy - bodajże na około 24 h przed premierą, ale wpierw trzeba zapisać się na listę mailingową znajdującą się pod tym adresem:
http://www.eagames.com/official/battlefield1942/editorial/philippineislandsmap.jsp#
PRGK-42 rozegrało bardzo szczęśliwy mecz z pure wygrywając 495 - 281
nL przegrało z VSA 432 - 513 ale na szczęscie dla nL, VSA wycofało się z dalszych rozgrywek (wynik meczu unieważniono),
arcy zanotowało swoje pierwsze zwycięstwo 588:252 wygrywając z Phoenix Rising,
SPQR w meczu ostatniej szansy niestety przegrało z 101st 271 - 319,
WA wygrało z węgierskim HBA 735 - 76 nie pozostawiając w obydwóch rundach złudzeń co do wyniku.
Tym maleńkim podsumowankiem chciałbym powitać wszystkich w mojej nowej roli redaktora
Forgotten Hope 0.5b -> 0.5c Patch
Rozmiar patcha 101MB
Link nr.: 1 Uwaga kolejka!
Link nr.: 2 - BitTorrent dla tych co nie wiedzą co to BitTorrent - jest to program P2P a ściągnąc mozna go np.: stąd 2.17MB
Link nr.:3 bardzo szybki!!
Link nr.: 4 z games.bmj.pl
Update! No tak.. 1 link nie działa... Każdy ma 50 miejsce w kolejce ?
P.S. Pewnie i tak już wszyscy o tym wiedzą ale dla tych co nie wiedzą to w patchu 0.6 pojawią sie 2 nowe nacje:
- Francuzi
- Polacy
Uwaga Uwaga!!! Wyszedl jeszcze jeden patch do wersji 0.5d!!!
Jest to maly patch 1.75 MB
Ściśgnść można go np. stąd Miłego grania:)
Zapraszam na server Klanu Final Squad 212.191.204.200:14567 Juz stawiam mod w wersji 0.5d
VERSION 0.5c (PUBLIC RELEASE)
added new map Hailar
added new map Adak Island
added some tweaked textures
added several menu icons
added several new staticobjects (tents, barracks.....)
added Panzerfaust30
added map support for more bf standart maps
added map support for free costumn maps(GIZA)
Fixed Z destroyers Muzzleflash position
Fixed Ju87G cannon values from 75mmL24 to 37mm
Fixed G43Sniper
Fixed GarandSniper
fixed Howitzer gunner not to be shotable
fixed TripodMGs gunner vulnerability
fixed Tripod deploy kits ability to reload
fixed MG34_Air netcode bug
Fixed Me262-C rocket reload bug
fixed WillyMG MG problem
Fixed Typhoon weapon ID
fixed Jap fortification kit icons
fixed Defiant mousecam angle
fixed armor values for Panzer 4H
fixed armor values for turret T34-85
fixed / balanced various other stuff...
?Fixed Me262 crash bug
?Fixed APCM crash bug
removed LA7 secondary weapon icon
removed 20mm tracer sound from PE and Tirpitz
removed Dirt effect when hitting the ground
removed stat guns turnability
moved DefGun cam
moved Typhoon cam
increased semiauto rifles recoil
increased plane crash damage
Increased APCs HP by 20%
increased B25 bomb supply to 10
increased pistol and SMG damage on distance
increased AAguns rotation speed
changed portable MGs accuracity
changed PIAT accuracity
changed kits menuicons
reduced stationary MGs accuracity
reduced PIAT size by 15%
rebalanced some more maps
tweaked 105mm howitzer
Czyli reasumując na szybko dwie nowe mapy, zbalansowanie broni, i pare poprawek dotyczacych wyglądu jednostek i ich zachowania, no i Tygrys nietknięty
Update!! Przewidywany rozmiar patcha - 104,000 KB.
Co nas czeka?
- Dwie nowe mapy: DaNang i Rock Pile
- 4 nowe samoloty!: MiG 21, C130 i dwa warianty F-4
- The Patton tank
- Nowa strzelba dla snipera - M40
- Nowy model M14
- SA-2 - czyli rakietowy zestaw p-lot
A teraz pare zdięć:
A więc czekamy!
P.S.
Dodatkowo moderzy EOD NecrononM i Wraith D'Arc wydali minimod do EOD EoD Target Practice 0.21 dzieki któremu można poćwiczyć strzelanie na botach
Łatka jest już kompilowana, potem wysyłamy ją do naszych testerów. I jeśli wszystko będzie w porządku wypuszczamy ją oficjalnie dla wszystkich. Łatka pojawi się w przeciągu od 2 godzin do 6 w razie jakiś problemów.
Nam pozostaje czekać i zacierać rączki, na pewno zostanie poprawiona równowaga w sile sprzętu i wiele innych błędów.
Strona projektu: http://forgottenhope.bf1942files.com/main.html
W niedziele WA odniosło kolejne zwycięstow w open cupie. Pokanaliśmy klan BTY 521:218. Mecz rozpoczeliśmy jako Axis. Nasz pierwszy atak został odparty przez BTY, które postawiło bardzo szczelną obronę (czołgi, bazooki oraz miny). Drugi atak rozegraliśmy bardziej kombinacyjnie i stosunkow szybko i sprawnie zdobyliśmy pierwszą linie. Równocześnie udalo nam się zająć drugą linie oraz przejąć M10. Zamknięcie przeciwnika bylo kwestią czasu.
Grając jako Allied przeciwnik nigdy nam poważnie nie zagroził udało nam się rozbić pierwszy atak Axis. Walka głównie toczyła się o pierwszą linie bunkrów. Dopiero pod koniec rundy BTY zdołało opanować pierwszą linie i prowadziliśmy atak pozycyjny.
Ostatnim meczem niedzielnego wieczora było spotkanie next Level z austryjackim planB. nL przegrało dość nieznacznie 327 - 289 i podobnie jak arcy zanotowało 2 przegraną. To tyle z Tobruku. Czas na Wake Island. Jak już się dowiedzieliści z newsa Aiv'a PRGK-42 wygrało w meczu-horrorze z pure 495 - 281. Nie sugerujcie się wynikiem, o zwycięstwo trzeba było walczyć do ostatnich sekund Natomiast w poniedziałek SPQR przegrało po raz 3, tym razem z niemieckim 101st 319 - 271. Już dziś wieczorem WA podejmie o 20:00 HBA, natomiast godzinę poźniej nL w meczu chyba ostatniej szansy jeżeli chodzi o sprawe awansu z duńskim VSA. Powodzenia! "Wakowy" tydzień zakończy w niedziele arcy w meczu z brytyjskim Phoenix Rising.
Po meczu tym na Clanbase pojawił się news pt.: How 1 man can save PRGK. A o to raport napisany przez [PRGK-42]Pepsee (mi na samym końcu czytania przechodziły ciarki):
Dzisiejszy mecz to , śmiało mogę powiedzieć, najfartowniejszy mecz w historii PRGK-42.
W Open Cup naszym przeciwnikiem był skandynawski a właściwie norwesko/szwedzki Pure. Zwycięzca SOF2 INF Cup 2003 oraz brązowy medalista SOF2 CTF Cup 2003. Ciężki przeciwnik i jak się później (na szczęście) dowiedziałem wylosowaliśmy nieszczęśliwie ich ulubioną mapę czyli WAKE ISLAND. PRGK-42 ma problemy z Wake , nie wygraliśmy na Wake nigdy, z tego co pamiętam.
Mecz rozpoczął się z lekkim opóźnieniem. PRGK wystartowało jako Allies czyli zaczęliśmy od obrony wyspy.
Mecz trwa 30 minut , tickety 400:400.
Już w 13 bodajże minucie PURE przejął wszystkie flagi oprócz jednej. Tej jednej jedynej , o nazwie Village , której to nie ujęliśmy w taktykach jako flagę idealna do bronienia się. Hm. Niespodzianka i trochę niefart. Rozpoczęło się 17 minut improwizacji, podczas, których kilkukrotnie miałem stan przedzawałowy, kiedy to nasza ostatnia flaga padała i podnosiła się raz za razem.
Przy stanie około 290:280 dla Pure, przeciwnicy przejęli tą flagę a przy życiu został tylko Kriz, schowany nieopodal Plaży. Do końca 3 minuty. Wszyscy nie żyją. Przeciwnik zajął wszystkie flagi. Co robi Kriz? Odbija Plaże. Chyba wszyscy się modliliśmy żeby nikt mu nie wrzucił jakiegoś granacika do bunkra. Jakieś 3 minuty przed końcem wszyscy się respawnujemy na odbitej Plaży i próbujemy odbić Północną bazę, jednak miażdżą nas ich czołgi i piechota . Wszyscy giniemy ponownie oprócz... oczywiście KRIZA , który tym razem chowa się na Lotnisku ;-]. Teraz zostało 1,5 minuty do końca, więc Kriz decyduje się przeleżeć ten okres schowany w krzaczkach, może się uda. Mijają sekundy , uciekają tikety, jeśli Kriz przeżyje nie będzie do zera . Na Tsie cisza , wszyscy trzymają kciuki za Kriza.
3:2:1... Koniec. Porażka ale nie do zera. 281 to 202 dla Pure.
Rozpoczyna się druga runda gramy jako Axis . Atakujemy.
Start udany. W minutę zajmujemy Village. Samoloty niszczą uciekający stamtąd czołg. Załoga z niszczyciela desantuje się na Plaże i Bazę północną. Wszystko fajnie ale tu nasze ataki utknęły. 20 minut później sytuacja nie zmieniła się. Zostało 10 minut i jest beznadziejnie Jeśli zaraz ich nie otoczymy i nie zmiażdżymy to przegramy. Ataki na Lotnisko nie udają się . Prgk-42 zmienia koncepcje. Całą siłą oprócz Gustlika , który jedzie od Wioski czołgiem i Zimnego Herberta, który pilnuje tejże Wioski, uderzamy z niszczyciela na Lotnisko i Plaże. Udaje się połowicznie ale Pepsee dociera jakimś cudem na Lotnisko i przejmuje wrogi czołg. Do końca pozostały 3 minuty. Mamy wszystkie flagi oprócz Bazy północnej. Sekundy uciekają, Pure mimo wszystko wysoko prowadzi. Jeśli nie zdobędziemy tej flagi i nie zabijemy WSZYSTKICH wrogów , przegramy o jakieś 150 pkt. Załoga Niszczyciela schodzi na ziemie, przydadzą się. Nie ma już kombinowania , podchodów , wszyscy na pałę uderzamy na ostatnią beza wroga - zostało 1, 5 minuty a Pure barykaduje się na ostatniej fladze. Ostatnie półtorej minuty meczu, śmiało mogę nazwać najbardziej emocjonującymi w mojej karierze BF fightraJ. To po prostu był majstersztyk połączony ze szczęściem. Ale od początku. Zostało 1, 5 minuty wpadam czołgiem do ich bazy, za mną wszyscy z PRGK, oprócz Zimnego, który dzielnie broni Wioski. Przejmujemy wioskę na niecałą minutę przed końcem meczu. Pure ma 4 żołnierzy. Nie walczą . Uciekają. Jeśli uda nam się ich zabić w ciągu ... już tylko 40 sekund, wygramy do zera i cały mecz. W 30 sekundzie zabijam przedostatniego, który uciekał na Lotnisko. Zostało dwadzieścia kilka sekund a został jeszcze jeden. Wynik 297:300 dla PURE!!! Na TSie wrzaski , przez które przebija się cichutki głosik Looka: „poood mosteeeem jest, pod mostem”. „ Gdzie???” - wszyscy się drą - „ Pod , którym mostem , GDZIE?”
Piasek nas ucisza. Zostało tylko 20 sekund..... Właściwie przegrywaliśmy w tym momencie 20sec przed końcem 580:400.Wszystko mogło się stać. W ciągu 20 sekund nikt by go nie znalazł, gdyby go nasze Sokole Oko Look nie zauważył. 20 sekund przed końcem , niewątpliwy bohater tego meczu, The Hero, Mistrz Żelaznych Nerwów, Lucky Hand Prgk-42, Najzimniejsza Krew Piaseczna, Człowiek Stal – niejaki KRIZ, wyciągnął gościa spod mostu!!! Ale to jeszcze nie wszystko. 10 sec do końca , tickety uciekają do zera ale jakoś dałbym głowę wolniej niż zwykle. Stan przedzawałowy miałem już kilkanaście razy podczas meczu. Błagam - spadajcie szybciej!!! W ostatniej sekundzie zostały im 2 tickety a w sekundzie 0 zostało ich 0!!! Zdążyliśmy!!! Radość i euforia na Tsie, ktoś chyba płakał... inni najchętniej padli by sobie w ramiona 293 to 0 dla PRGK-42
Podsumowując. Rewelacyjna gra w obronie . Szczególnie , ze broniliśmy się improwizując , bo nikt nie przypuszczał , ze tak szybko stracimy lotnisko i przyjdzie nam bronić najmniej istotnej flagi. Szczęście, bo zdecydowały sekundy. 20 sekund przed końcem Pure było góra!
Znakomita gra naszych pilotów. Świetna obsada Niszczyciela i Lotniskowca. Lotnicy sprawdzili się jako assaulci, kiedy nie mieliśmy czym latać. Dopisało nam szczęście na dodatek a jak wiadomo szczęście sprzyja lepszym ;-]. GG PRGK-42.
[PRGK-42]Pepsee
W Strefie Gier - serwisie usługi Neostrada Telekomunikacji Polskiej - dostępny jest już dla wszystkich graczy serwer Forgotten Hope. Zapraszamy!
Strefa Bf1942 FH: 193.110.122.204:14567
Dane techniczne:32 sloty
Mapcycle:
- Crete 1941
- Zielona Gora 1944
- Battle of Valirisk 1943
- Battle of Orel 1943
- Karelia
- Kharkov winter 1941
- Bocage
- Battle of the Bulge
- Market Garden
Parametry sprzętu:
ISP1200 2xPIII 1.266 1GB RAM 2xUSCSI 18.4 GB
Łącze 40Mbit - tak więc o jakichkolwiek lagach nie ma tu mowy.