Aktualności
KasereK: Dlaczego nazwa Conflict in Somalia ?
BlackBurns: Do wojny w Somalii nigdy nie weszło USA, więc nazwa "Conflict" lepiej wygląda niż "War in Somalia". Na Somalii się wzorujemy (no może też na niektórych, co większych państwach dookoła, ale głównie na Somalii) więc daliśmy to odczuć ludziom, nazywając mod CiS, w czasach gdy ludzie nic o Somalii nie wiedzą, no może poza "facetem włóczącym się po ulicach"
KasereK: Co pobudziło was do stworzenia moda CiS ?
BlackBurns: Zaczęliśmy jakieś 3 lata temu, na Half-life, pokochaliśmy idee, ale ludzie nie, dopóki nie zamieściliśmy całkowicie wolnego toru ruchu helikopterów (nie po danej ścieżce), i wszyscy to polubili. Później ktoś próbował przejąć mod, doprowadził do tego ze mod zdechł, ale teraz wróci z pełną mocą.
KasereK: Co wspólnego ma twój CiS z Battlefield ?
BlackBurns: Na pewno jest to typ rozgrywki "pick-up and go" , tak jak w Batllefield. Celujemy natomiast w maksymalna realność połączoną z dobrą grywalnością. Pozostają ludzie typu "n00bs" i "1337", ale być może uda nam się to wyeliminować poprzez konfigurację klawiszy, która się pojawi. Sprawi, że będziesz używać więcej niż jednego palca do gry.
KasereK: Która mapa będzie najlepsza ?
BlackBurns: Mamy nadzieję, że "simolians vs simolians" będzie grana najczęściej, ale sądzimy ze społeczność graczy stworzy 500 różnych wersji mog. (Mogadishu).
KasereK: Kiedy mod będzie gotowy ?
BlackBurns: Sadzę, że około czerwca, maja.
KasereK: Szukacie beta testerów ?
BlackBurns: Będziemy za jakiś tydzień, dwa.
KasereK: Czy myślisz, że CiS będzie tak popularny jak Counter-Strike ?
BlackBurns: Mam nadzieję ;)
KasereK: Waszym największym konkurentem prawdopodobnie będzie BHD. Nie boicie się, że pozbawią was fanów ?
BlackBurns: To jest dobre pytanie. Cóż, nie jestem przeciwko ludziom grającym tylko w jeden mod i wolałbym żeby grali w obydwa, ale obawiam się, że oba zespoły znajdą się prędzej czy później w konflikcie.
KasereK: Co oprócz broni i pojazdów zobaczymy w CiS ?
BlackBurns: Samoloty transportowe zrzucające bomby na pola walk, wodoloty, statki, miejmy nadzieje, że o wiele lepsze animacje (helikoptery nadlatujące z góry i lądujące na wytyczonym lądowisku).
KasereK: Kiedy stworzyliście pierwsza mapę i do jakiej gry była przeznaczona ?
BlackBurns: Pierwszą mapę stworzyliśmy dla Half-life - nazywała się "cis_apartments" i miała wiele niedoróbek.
KasereK: Macie kontrakt na sprzedaż z jakąś firma ?
BlackBurns: Mamy ofertę ze sta-addon's (www.sta-addons.de) dla produkcji i dystrybucji) ale nie wiem, nie chce żeby zespół myślał, że ich wyprzedaję więc nie chcę na razie podawać żadnych nazw.
KasereK: Dlaczego CiS ukaże się tak późno ?
BlackBurns: Wystartowaliśmy późno. Zależy od tego jak szybko nasz zespół poskłada to wszystko i wyeliminuje błędy. Być może w czerwcu, ale to tylko domysły. Mamy nadzieje wcześniej wypuścić to na rynek..
KasereK: Jak chcecie walczyć z cheaterami ?
BlackBurns: Mamy nadzieje ze DICE zrobi cos takiego, co Valve zrobiło dla Half-life (VAC anti-cheat), więc może zaimportujemy to do naszego moda, aby uchronić ludzi, którym sprawia przyjemność klikanie:). Do klikania nie trzeba umiejętności, każdy to potrafi, ale latanie, chyba nikt nie wymyślił łatwego sposobu latania?
KasereK: Kilka słów, aby zachęcić ludzi do oczekiwania na CiS.
BlackBurns: Może tyle, że mod, który ma zaledwie tydzień (w chwili przeprowadzania wywiadu) jest całkiem popularny, mamy już zespół, (który wciąż się powiększa), ale wszystko, co możemy powiedzieć to to, że jest to warte czekania (patrz na screenshoty).
KasereK: Dzięki za wywiad i życzę powodzenia. Już nie mogę doczekać się moda:)
BlackBurns: Dzięki, kochamy wywiady, nie obawiaj się zadawać więcej pytań. Dzięki za zainteresowanie naszym modem. Życzymy powodzenia tobie i wszystkim innym modom.