Aktualności

Artykuły
17:36 12-09-2009
Artykuły


Forgotten Hope 2 jest modyfikacją dla Battlefield 2 o II Wojnie Światwej i jest oparta na oryginalnym Forgotten Hope, modyfikacji dla Battlefield 1942, jednej z najpopularniejszych gier dla wielu graczy. Battlefield 1942 przedstawia walki na lądzie, morzu i w powietrzu w dotychczas niespotykany sposób. Celem zespołu Forgotten Hope była maksymalizacja wrażeń z gry, poprzez dodanie do FH realistycznej, a jednocześnie przyjemnej rozgrywki i to samo dotyczy w FH2 w przyszłości.


Dla spragnionych informacji na temat przebiegu imprezy...

W piątek - dzień przed - największym zmartwieniem było to ile podłączyć komputerów do danego gniazdka, żeby nie spalić instalacji, ale to był tylko problem do momentu włączenia komputerów. Okazało się, że Vista jest na tyle idiotoodpornym systemem, że nie da się go aktywować offline, a co za tym idzie - włączyć! Na szczęście chłopaki sobie poradzili z problemem, przestawiając daty w biosie lub po prostu przeinstalowując Vistę. Walczyli do 5 rano...

Żeby ostudzić troszkę temperamenty, oderwiemy się na chwilę od minionego Lan Party i przeczytamy krótki wywiad z War Arrangerem zespołu, który powtórzył swój sukces sprzed 4 lat - zwycięstwo w Clanbase Open Cup Second League.

Nol jest odpowiedzialny głównie za umawianie meczy w zespole PRGK-42, ale także przybliży nam troszkę historii jego zespołu, wyjaśni co oznacza PRGK i skąd się wzięło, oraz zdradzi nam receptę na sukces w pucharze Open Cup Conquest.

Końcowa klasyfikacja CB BF:2 Open Cup Conquest 2nd League
Pl.Rec.Gry.Komputerowe - 1942
Team 1FA
Contest of the Souls




Na dzisiejszy wieczór mam przewidziany wywiad z graczem zespołu, który właśnie wpisał się do historii polskiej sceny Battlefielda. Miejsce w historii zapewnili sobie dzięki zwycięstwu w zakończonym właśnie kolejnym sezonie pucharu Battlefield 2 Open Cup Conquest - Premier League rozgrywanym w lidze Clanbase.

Clanbase Battlefield 2 Conquest Open Cup - Premier League
Soldiers of Freedom
USSR Team
Redsky-Gaming.BF2



Przemysław "sztandar" Sztynder opowie nam o ostatnich sukcesach swojego zespołu Soldiers of Freedom. Jak powstał zespół SoF, od czego wziął się pomysł na dywizję infantry - Drievne k0cury - i w jakim składzie zespół stawi się na nadchodzącym Lan Party w Warszawie.

Zapraszam do przeczytania wywiadu - kliknij tutaj



W ostatnim czasie dość sporo piszemy o aktualnie najlepszym zespole grającym w Battlefield'a w Polsce, ale także w Europie, czyli o Wilda D-Link. Wczoraj dowiedzieliśmy się o tym, że zespół Wildy planuje kolejny podbój europy, ale tym razem wyjeżdżają na imprezę do Niemiec. Jednak o tym co słychać u Niemców dowiemy się dopiero za kilka dni, a dzisiaj zapraszam do przeczytania wywiadu na temat Whoop Ass Challenge, który był częścią Lan Party Assembly 2007 w Finlandii.

Maciej 'Luki' Lukas odpowiedział na pytania związane z najbliższą przyszłością zespołu Wilda D-Link, o tym co działo się w Finlandii, a także dał nam pogląd na to jak funkcjonuje nasz najlepszy zespół.

Maciek na codzień studiuje Informatykę i Ekonometrię, ale wcale nie przeszkadza mu to w zasiadaniu w zarządzie multiklanu Wilda D-Link oraz prowadzeniu serwisów Wilda.pl oraz naszej konkurencji BFCentral.pl. Jak połączyć tyle obowiązków, aby nie stracić "kontaktu z rzeczywistością"? Przeczytajcie sami!

Zapraszam do przeczytania wywiadu z Lukim!

W dniach 27-29 kwietnia w miejscowości Pirkkahalli, Tampere, Finlandia, odbędzie się Lan Party Battlefield 2142, które jest częścią imprezy gamingowej Assembly Winter 2007. W turnieju BF:2142 wezmą udział tylko 4 zespoły, które zostały wyłonione w drodze eliminacji online. W finale zmierzą się o nagrodę główną, którą jest 10.000 euro !! Zespoły, które zajmą dalsze miejsca także otrzymają upominki, które ufundowały Electronic Arts oraz Creative. W finałowej czwórce znalazły się zespoły:

- Wilda D-Link
- Team Delta
- Team Dignitas
- Team Logitech.fi

Pary pierwszej rundy finałowej rozgrywki wyglądają następująco:
Wilda D-Link vs Team Delta
Team Dignitas vs Team Logitech.fi

Dzisiaj na celownik wziąłem osobę, którą możemy sklasyfikować jako dinozaura naszej Battlefield'owej sceny. Osobę która gra w Battlefielda od samego początku serii, a jego aktualny zespół w przeciągu kilku ostatnich tygodni jest naprawdę w wysokiej formie.

Kilka dni temu w turnieju Battlefield 2 Infantry Cup by dramich_wwa, uważanym za, można powiedzieć Mistrzostwa Polski, z powodu udziału aktualnie najlepszych drużyn grających w Infantry w Polsce, sekcja Battlefield 2 Infantry multiklanu Fear Factory X-Fi pokonała wszystkich, a tym samym zapewniła sobie zwycięstwo w całym turnieju! Zespół w składzie Kayohi, Sawik, km_x, Fi5kus, JDa oraz R3ptile przez cały turniej prezentował wysoką równą formę, a w finałowej rozgrywce pokonał drużynę Drievne Kocury 293 : 85.



Grupa bydgoska dojechała na miejsce ok godziny 12 w sobotę ... po rozpakowaniu się i ulokowaniu w naszym 5 osobowym domku (taki sam jak rok wcześniej) poszliśmy się przywitać z imprezowiczami z Arcy zwanego też AA, którzy pili na miejscu już od piątku i byli w stanie wskazującym w trakcie owego powiatania Smile

Siedzieliśmy przed ich dwoma domkami czekajac na Kobrę (z kiełbachą na grila i piwem) - gdy już się zjawił imprezkę przeniesiono o kilkadziesiąt metrów. Tam rozpalono grila i zajęto miejsca przy stołach ...
Oczywiście kupa żartów, śmiechu piwa, piwa ... piwa ... piwa (na tokach).

Ok godziny 18.00. zjawiła się grupa śląska (w tym momencie Lachu był już niemało zważony browarem :) ) i zaczęto myśleć o taksówkach do e24.


Termin zgłaszania prac na konkurs graficzny minął. Do stworzenia była grafika lub chociażby screenshot z gry serii Battlefield, która ma za zadanie w jak najlepszy sposób promować najnowsze dzieło Electronic Arts, czyli dodatek do gry Battlefield 2142 - "Północna ofensywa". Dzięki uprzejmości firmy GamesNET.pl mieliśmy do rozdania trzy klucze do dodatku BF 2142: Północna ofensywa.

Zwycięskie prace zostały wybrane dzięki głosowaniu redakcji Battlefield.pl oraz przedstawiciela firmy GamesNET.pl. Wybór był naprawdę ciężki, ponieważ było sporo prac, które chcielibyśmy nagrodzić, ale... Oto zwycięzcy:

Wyspa DeeJay Jim violator666


Lailonn: Witam. Możesz nam coś powiedzieć o waszym zespole? Ilu ludzi bierze udział w pracach nad First Strike?
FSDev| xEROhOUR: Ekipa First Strike powstała we wrześniu 2005 roku. Aktualnie składa się z ponad 20 osób. Od dźwiękowców przez programistów i grafików do miłośników Gwiezdnych Wojen włącznie. Mamy bardzo ciężko pracujący i nowatorski zespół.

Lailonn: Przenieśliście prace na Battlefield 2142. Inne zespoły moderskie wciąż pracują na Battlefield 2. Dlaczego dokonaliście tej zmiany? Jakie macie korzyści z "przeprowadzki"?
FSDev| Rybot: Głównym powodem przeniesienia prac na Battlefield 2142 była możliwość tworzenia własnych animacji pojazdów. To dla nas wielka pomoc, ponieważ nie bylibyśmy w stanie zrobić odpowiednich animacji chodzenia AT-ST czy AT-AT w Battlefield 2. Również tryb Tytana jest dla nas bardzo przydatny, ponieważ planujemy dodać do gry wielkie statki flagowe.



Recenzja Dodatku Specjalnego nr 1 do gry Battlefield 2142.

Na początku chciałbym napisać jaki mam stosunek do najnowszej odsłony BF'a. Nie jestem ani szczególnym fanem tej gry ani też jej przeciwnikiem.

Ostatnimi czasy niemalże codziennie słyszymy o negatywnym wpływie gier komputerowych na umysły graczy. Powstają komisje, organizacje i grupy próbujące rozwiązać problem przemocy. Zastanawiam się tylko jak tego dokonać. Jasne można wprowadzić zakaz sprzedaży i produkcji gier zawierających elementy przemocy. Tylko co to da? Co więcej, dlaczego zakaz ma dotyczyć wszystkich i wszędzie? Zgadzam się, że młodzi gracze nie powinni bawić się tytułami typu Soldier of Fortune gdzie przeciwników rozrywa się na strzępy. Dlaczego jednak mocniejsze gry zakazane mają by całkowicie? Skoro pełnoletniemu obywatelowi wolno pić alkohol, palić papierosy i robić inne "złe" rzeczy, zakazane dla młodszych to, dlaczego gry mają być wyjątkiem? Czy nie będzie lepszym pomysłem narzucenie systemu oznaczeń gier wydawcom? Zresztą znaczki "18+" można znaleźć na opakowaniach od dość dawna, problem tylko w tym, że sprzedawcy ich nie przestrzegają. Może właśnie na tym powinni skupić swe działania ludzie chcący poprawić sytuację? Oczywiście pisząc to zakładam, że przeciwnicy gier mają rację. Bo co jeśli nie mają?

1   |   2   |   3   |   4   |   5      »